کد خبر : 1544310 | 18 مرداد 1397 ساعت 11:50 | 163K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی تبار شاگرد گواردیولا شد

رسمی: دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

دنیل ارزانی، ستاره ایرانی تبار فوتبال استرالیا، به باشگاه منچسترسیتی پیوست.

رسمی: دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 19 ساله روز گذشته به انگلیس رفت و آخرین مراحل انتقالش را به سرانجام رساند.

باشگاه منچسترسیتی در خبری که لحظاتی پیش از نهایی شدن انتقال ارزانی منتشر کرد، نوشت:" او یکی از درخشان ترین استعدادهای جوانی است که در سال های اخیر در فوتبال استرالیا ظهور کرده و در فهرست تیم ملی استرالیا در جام جهانی هم حضور داشته است. او همچنین جوان ترین بازیکن این رقابت ها که در دیدار مقابل فرانسه به میدان رفت."

ارزانی در سال 2016 به ملبورن سیتی پیوست و فصل گذشته نمایش های درخشانی در لیگ استرالیا به نمایش گذاشت. همین عملکرد خوب بود که باعث شد جایزه بازیکن جوان فصل A-league را از آن خود کند و به تیم ملی زیر 23 ساله های استرالیا که هدایت آن را هری کیول برعهده دارد نیز دعوت شود.

 

 

1312918

 

برایان ماروود، مدیر بخش فوتبال گروه ورزشی سیتی، در مورد انتقال ارزانی گفت:" در مدتی کوتاه، دنیل به یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال استرالیا تبدیل شد و استعداد فوق العاده اش برای رسیدن به موفقیت در بالاترین سطح را نشان داد.

این مسیر دو سال قبل توسط آرون موی طی شد و ما خوشحال هستیم که یک ستاره دیگر از فوتبال استرالیا موفق به طی کردن آن می شود."

احتمالا منچسترسیتی ارزانی را در این فصل به باشگاه دیگری قرض خواهد داد تا با کسب تجربه، بتواند در فصول آینده، در تیم اول این باشگاه بازی کند.

دیدگاه‌ها