کد خبر : 1544322 | 18 مرداد 1397 ساعت 11:54 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: پرچمداری زنان شاید تبعیض را کاهش دهد

یکی از مدیران ورزش زنان معتقد است پرچمداری ورزشکاران زن اتفاق مثبتی است.

شجاعی: پرچمداری زنان شاید تبعیض را کاهش دهد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب های متوالی ورزشکاران زن به عنوان پرچمدار در کاروان های آسیایی و المپیکی به اتفاق جالبی تبدیل شده است.


این موضوع که موافقان و مخالفانی برای خود دارد، در چند سال اخیر به یک عادت تبدیل شده و برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی هم ادامه پیدا کرده است. 


فریده شجاعی، یکی از مدیران باسابقه و کارشناس ورزش زنان درباره انتخاب‌های متوالی پرچمداران ایران از میان ورزشکاران زن می‌گوید: «چه اشکالی دارد؟ من که موافق این اتفاق هستم و فکر می‌کنم نکته مثبتی است. ورزش زنان در بخش‌های دیگر مظلوم مانده؛ حداقل در این یک زمینه که مسئولان به ورزشکاران زن بها می‌دهند، نباید از آنها انتقاد کرد. قطعا پرچمداری زنان در کاروان‌های مختلف می‌تواند باعث توسعه و رشد این حوزه شود و شاید تبعیض‌هایی که در بخش‌های دیگر صورت می‌گیرد را کاهش دهد.»


وی همچنین می افزاید: «من به هیچ عنوان نمی‌خواهم به انتخاب‌های متوالی زنان برای پرچمداری خرده بگیرم و کاملا با این موضوع موافقم. در ضمن مطمئن باشید اینکه یک زن پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی ایران باشد، از نگاه خارجی‌ها یک اتفاق جالب محسوب می‌شود و برای آنها پیام دارد.»

دیدگاه‌ها