کد خبر : 1544337 | 18 مرداد 1397 ساعت 12:39 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی سایپا برابر ذوب آهن

شاگردان دایی پس کسب یک پیروزی و یک شکست در هفته سوم انتظار می رود مصاف جذابی را در مقابل ذوب آهن به نمایش بگذارند.

ترکیب احتمالی سایپا برابر ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه" سایپایی ها تحت هدایت علی دایی لیگ هجدهم را با برتری قاطع برابر شاگردان خداداد عزیزی آغاز کردند و توانستند سه بر صفر در خانه اولین برد در فصل جدید را جشن بگیرند؛ در هفته دوم اما ورق برای شاگردان دایی برگشت و آنها نتوانستند در تقابل با شاگردان آقامعلم کاری از پیش ببرند و اینبار با نتیجه ای معکوس دیدار هفته اول، بازی را سه بر صفر واگذار کردند. حالا شاگردان دایی در دومین دیدار خانگی خود در فصل جدید باید به مصاف ذوب آهنی بروند که با هدایت نمازی توانسته بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و با کسب چهار امتیاز از تقابل با نساجی مازندران و استقلال تهران پا به میدان مسابقه با سایپا می گذارد.

 

در درون دروازه به نظر می رسد علی رغم عملکرد ضعیف فلاح زاده در تقابل با پیکان بازهم انتخاب اول دایی فلاح زاده باشد؛ زیرا پس از داستان محمدرضا اخباری و جدایی او از ساپیا، هنوز نتوانسته اند جایگزینی را جذب کنند و دروازه بان دوم سایپایی ها حسین مرادی جوان و جویای نام است.

 

با توجه به ترکیب سایپا در دو دیدار ابتدایی به نظر می رسد زوج دفاع میانی سایپا را رضا علیاری و ساموئل سارفو شکل دهد؛ البته با توجه به شکست سنگین هفته قبل احتمال دارد دایی به امین حاج محمدی در قلب دفاعی اش اعتماد کند که با توجه به سطح آمادگی پایین حاج محمدی این احتمال بسیار کم به نظر می رسد. در سمت راست دفاعی بی شک انتخاب دایی عبدالله ناصری خواهد بود که در هر دو مسابقه قبلی توانست بازی های قابل قبولی را برای سایپا به نمایش بگذارد؛ در بال چپ دفاع سایپا هم دایی گزینه ای جز امید خالدی باتجربه را در اختیار ندارد و با حضور این چهار بازیکن سیستم دفاعی دایی برای تقابل با ذوب آهن تنظیم می شود.

 

مطابق بازی های گذشته به نظر می رسد روزبه شاه علی دوست فرمانده میانه میدان سایپایی ها خواهد بود و علی دشتی و رحیم زهیوی دو خرید تازه وارد این دو تیم در هر دو مسابقه قبلی سایپا برای این تیم به میدان رفتند در وینگر های چپ و راست به کار گرفته شوند؛ دایی به احتمال فراوان با استفاده از آرش رضاوند و مهدی ترابی در پست هافبک بازیساز و هافبک پشت فوروارد ترکیب تیم میانه میدان و آرایش سیستم 5 هافبک خود را تکمیل خواهد کرد. البته در این میان دایی دو مهره ارزشمند همانند مهرداد کفشگری و معین عباسیان را هم روی نیمکت خود دارد که می تواند از آنها نیز در جریان بازی و حتی از ابتدا در ترکیب خود بهره ببرد.

 

در خط حمله هم به نظر نمی رسد تغییری در انتخاب دایی ایجاد شود و آرمان رمضانی جوان گلزن و آماده این روزهای سایپا به احتمال فراوان انتخاب اول دایی در خط حمله خواهد بود تا بتواند با بهره گیری از هوش و تکنیک او دفاع ذوب آهن را به چالش بکشاند؛ دیگر انتخابی که دایی از او می تواند در خلال بازی استفاده کند محمدرضا سلیمانی جوان است که او هم نشان داده در صورت ارائه فرصت می تواند عملکرد زیبایی از خود به نمایش بگذارد.

 

ترکیب احتمالی سایپا:


حامد فلاح زاده - ساموئل سارفو - رضا علیاری - امید خالدی - عبدالله ناصری - روزبه شاه علیدوست - رحیم زهیوی - علی دشتی - آرش رضاوند - مهدی ترابی - آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها