کد خبر : 1544352 | 18 مرداد 1397 ساعت 14:05 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی نساجی مازندران برابر پارس جم

جواد نکونام به احتمال فراوان برای به دست آوردن اولین برد خود در لیگ برتر با ترکیب زیر رو در روی تیم پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی نساجی مازندران برابر پارس جم

به گزارش “ورزش سه” از ساعت ۲۰:۳۰ امشب تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی تیم پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد و به دنبال کسب اولین پیروزی در سومین دیدار خانگی خود است. شاگردان جواد نکونام هفته گذشته موفق شدند با کسب نتیجه تساوی برابر تراکتورسازی اولین امتیاز خود در تاریخ لیگ برتر را کسب کنند. 


حال این تیم مازندرانی به احتمال فراوان با ترکیب زیر پای به میدان سوم خود خواهد گذاشت:


درون دروازه‌ نساجی به مانند دو بازی قبل حامد لک قرار خواهد گرفت. لک در بازی برابر تراکتورسازی عملکرد نسبتا متوسطی را از خود به جا گذاشت. اما وی باز هم مورد اعتماد سرمربی تیمش قرار خواهد گرفت ‌و درون دروازه تیمش می‌ایستد.


اما گزینه نکونام برای عمق دفاع تیمش حامد شیری و فرشاد فرجی خواهد بود. دو بازیکنی که در دو بازی اخیر تیمشان نمایش خوبی داشتند و به خوبی وظایف خود را در زمین پیاده کردند و حتی در ترکیب تیم هفته قرار گرفتند. از طرف دیگر حمیدرضا دیوسالار به عنوان دفاع چپ و مجتبی ممشلی به عنوان دفاع راست در ترکیب نساجی مازندران قرار خواهند گرفت. 


در پست هافبک هم به مانند دو بازی قبل مهرداد عبدی و محمد آبشک به عنوان دو هافبک دفاعی نساجی عمل می‌کنند و با قرار گرفتن جلو خط دفاعی تیمشان فاز دفاعی قرمزپوشان را تقویت می‌کنند. در این می‌توان به شانس ولیسیانی برای انجام بازی در این ناحیه اشاره کرد. هافبک گرجستانی تازه وارد نساجی به گفته نکونام آمادگی لازم را به دست آورده است اما هنوز به هماهنگی با هم‌تیمی‌های خود نرسیده است و به همین دلیل شاید شانس حضور در زمین مسابقه را پیدا کند. 


محمد میری، شاهین مجیدی و سجاد عاشوری هم سه هافبک دیگر نساجی هستند که به عنوان وینگر چپ و راست و هافبک نفوذی ایفای نقش خواهند کرد.


محمد عباس‌زاده هم به روال قبل تنها مهاجم نساجی خواهد بود و به دنبال ثبت اولین گل خود در لیگ هجدهم با پیراهن نساجی است.


ترکیب احتمالی نساجی:


حامد لک، حامد شیری، فرشاد فرجی، حمیدرضا دیوسالار، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمد آبشک، شاهین مجیدی، محمد میری، سجاد عاشوری، محمد عباس‌زاده

دیدگاه‌ها