کد خبر : 1544505 | 19 مرداد 1397 ساعت 01:07 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی پرسپولیس به تساوی سفارشی

برانکو: به خاطر پرتاب صخره بازی متوقف می شد

سرمربی کروات پرسپولیس شرایط بازی در استادیوم غدیر را در نتیجه تساوی مقابل استقلال خوزستان دخیل دانست.

برانکو: به خاطر پرتاب صخره بازی متوقف می شد


به گزارش ورزش سه، برانکو که نسبت به اتفاقات روی سکوها که روی عملکرد بازیکنانش تاثیر گذاشته بود از تساوی ناراضی بود، در نشست خبری حضور یافت و در این زمینه گفت: شرایط برای این بازی عادی نبود. ما نیمه اول را بدون دفاع راست بازی کردیم و نیمه دوم هم عملا بدون دفاع چپ بودیم. ۱۰ بار بازی به خاطر نه فقط سنگ بلکه پرتاب صخره متوقف شد. در نهایت هم آقای داور بعد از این همه توقف فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت.

 

وی در واکنش به سوالی درباره عملکرد ضعیف شاگردانش برابر استقلال خوزستان گفت: ما می‌خواستیم بازی را ببریم و من می‌خواستم در طول بازی به بازیکنانم روحیه بدهم. اما شرایط به شکلی نبود که واقعا انتظاری از آنها داشته باشیم.

 

او درباره شرایط آب و هوایی اهواز هم گفت: طبیعتا در دمای ۵۰ درجه نمی‌شود بازی کرد. اما شرایط اینگونه بود و نمی‌توانستیم کاری کنیم. ۱۴ روز دیگر در آبادان همین شرایط را خواهیم داشت و به هر حال دمای این منطقه اینگونه است. قطعا این گرما برای تیمی که هجومی بازی می‌کند و می‌خواهد ببرد، مانع بزرگی است. همیشه تیمی که در چنین دمایی حمله می‌کند انرژی بیشتری صرف می‌کند. من در این بازی روی تیم خودم تمرکز داشتم و خیلی حریف را ندیدم. به حریف بابت کسب امتیاز تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت دارم.

 

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا از جایی توصیه‌ای شده بود که این دیدار با تساوی تمام شود، گفت: من نمی‌دانم شاید شما بهتر می‌دانید.

دیدگاه‌ها