کد خبر : 1544573 | 19 مرداد 1397 ساعت 12:26 | 83.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورعلی سومین ایرانی ترابزون ؟

فوتوماچ: مرتضی (پورعلی‌گنجی) آمد

روزنامه‌ی ورزشی فوتوماچ ترکیه با تیتر " مرتضی آمد " از ورود مرتضی پورعلی گنجی به ترکیه برای عقد قرارداد با باشگاه ترابزون اسپور خبر داد.

فوتوماچ: مرتضی (پورعلی‌گنجی) آمد

به گزارش "ورزش سه"، فوتوماچ نوشت مرتضی پورعلی گنجی به استانبول وارد شد. این مدافع 26ساله‌ی ایرانی با ترابزون‌ اسپور مذاکره کرده و توافق باشگاه تقریباً نهایی شده است. اما مرتضی تا شب گذشته از باشگاه زمان خواسته بود. وضعیت او امروز قطعی خواهد شد. 


فوتو ماچ می‌گوید پورعلی گنجی بعد از درخشش در جام جهانی به همراه تیم ملی ایران مورد  توجه ترابزون اسپور قرار گرفته بود. او در باشگاه استقلال ایران هم نمایش‌های درخشانی داشت و سپس به باشگاه السد قطر پیوست. به گزارش فوتوماچ، بعد از به پایان رسیدن قرارداد پورعلی گنجی با السد، علاوه بر ترابزون اسپور، برایتون انگلیس هم خواهان جذب او بود ولی مرتضی به دلیل حضور هموطنانش وحید امیری و مجید حسینی ترجیح داده به ترابزون اسپور ملحق شود. 


به گزارش فوتوماچ پورعلی گنجی که می‌تواند در هر دو پست استوپر و لیبرو بازی کند دیروز به استانبول وارد شده و با مدیران ترابزون اسپور جلسه داشته است. با اینکه جلسه با توافق دو طرف به پایان رسیده ولی مرتضی یک روز دیگر از ترابزون زمان خواسته. به گزارش فوتوماچ، پورعلی گنجی به مسئولین ترابزون گفته:" در حال حاضر مشکلی به نظر نمی‌رسد ولی از شما می خواهم تا پایان روز جمعه به من زمان بدهید. بعضی علامت‌های سوال برایم هست که می‌خواهم آنها را برای خودم حل کنم". خیرالدین حاجی صالح‌اوغلو معاون ترابزون هم اعلام کرد:" مرتضی از ما زمان خواسته. منتظر جواب او هستیم. تا امشب به او زمان داده‌ایم. منتظر هستیم که به ما خبر بدهد".

دیدگاه‌ها