کد خبر : 1544574 | 19 مرداد 1397 ساعت 12:32 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم امیر در مسیر تکامل؛

ترکیب احتمالی سپاهان؛ پیش به سوی صدرنشینی

با توجه به روند خوبی که تیم فوتبال سپاهان در دو بازی گذشته داشته به نظر نمی رسد شاهد تغییر در ترکیب اصلی این تیم باشیم.

ترکیب احتمالی سپاهان؛ پیش به سوی صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان با حضور امیرقلعه نویی تغییرات کمتری نسبت به دو سال گذشته تجربه کرده و این چهره رفته رفته در حال دستیابی به ترکیب ایده آل خود است.


یک تساوی و یک پیروزی پر گل برابر سپیدرود نشان می دهد که سپاهان با امیرقلعه نویی متفاوت تر از سال های گذشته وارد رقابت ها شده و با توجه به توقف پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، پیروزی سپاهان برابر پیکان می تواند حکم به صدرنشینی آنها بدهد؛ پس انتظار بر این است که قلعه نویی مانند همیشه برای ارائه یک فوتبال زیبا و کسب پیروزی شاگردانش را راهی میدان کند.

 

در مقابل سپیدرود امیر قلعه نویی با نفرات زیر تیمش را راهی میدان کرد و به نظر نمی رسد شاهد تغییری در 11 بازیکن اصلی این تیم برابر پیکان باشیم.


ترکیب احتمالی سپاهان برابر پیکان:


پیام نیازمند- سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و استنلی کی روش.

 

البته آی تی سی ولادیمیر کومان روز گذشته صادر شد و به نظر می رسد این بازیکن در مقابل پیکان اولین حضور خود را در ترکیب سپاهان تجربه خواهد کرد ولی نه در ترکیب اصلی و احتمالا این بازیکن در نیمه دوم جایگزین محمد کریمی می شود که با نمایش خوب در دیدار برابر سپیدرود نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است.


ضمن اینکه خالد شفیعی یکی از بازیکنانی است که ممکن است برای افزایش قدرت طلایی پوشان در دوئل های هوایی به ویژه در بخش هجومی و استفاده از پرتاب های بلند او به ترکیب اصلی تیم وارد شود؛ انتخابی که با توجه به نمایش خوب سیاوش یزدانی و عزت پورقاز دو مدافع میانی سپاهان در دو بازی ابتدایی فصل زیاد آسان نخواهد بود ولی دور از انتظار نیست.

 

گفتنی است دیدار دو تیم سپاهان و پیکان در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود؛ دیداری که افتتاحیه لیگ هجدهم برای هواداران سپاهان نیز به شمار می رود و انتظار استقبال حداقل 20 هزار نفری از آن وجود دارد.

دیدگاه‌ها