کد خبر : 1544578 | 19 مرداد 1397 ساعت 12:45 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

دربی خوزستانی ها به میزبانی مسجدسلیمان؛

ترکیب احتمالی شاگردان ویسی برابر فولاد

شاگردان ویسی به دنبال برپایی اولین جشن پیروزی خود در لیگ هجدهم به همراه تماشاگران پرشور خود هستند.

ترکیب احتمالی شاگردان ویسی برابر فولاد 

به گزارش "ورزش سه" نفت مسجدسلیمان یکی از تیم های تازه لیگ برتری شده لیگ هجدهم است و آنها مسیر پر فراز و نشیبی را تا سوت آغاز لیگ هجدهم پشت سرگذاشتند تا جایی که حتی در لحظه آخر ممانعت استفاده از بازیکنان تازه به خدمت گرفته این تیم لغو شد؛ آنها هفته اول در خانه مقابل تراکتورسازی یک تساوی ارزشمند بدون گل بدست آوردند و هفته گذشته در جم، شکست تلخ و مطلقی را متحمل شدند تا برد در دربی حیثیتی خوزستان تنها خواسته هواداران پرشور مسجدسلیمانی از تیمشان باشد. ویسی لیستی از چند بازیکن جوان و باتجربه را در اختیار دارد و باید دید با چه ترکیبی پای به میدان مسابقه خواهد گذاشت؟

 

در درون دروازه بازهم علی رغم گل هایی که فراهانی در هفته گذشته دریافت کرد به نظر می رسد گزینه اول ویسی برای دیدار مقابل فولاد میلاد فراهانی باشد زیرا ذخیره های او دو جوان جویای نام هستند و نداشتن تجربه کافی می تواند نتیجه عکسی برای نفتی ها به دنبال داشته باشد و در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد ویسی از فراهانی در درون دروازه استفاده خواهد کرد.

 

ترکیب دفاعی نفت با توجه به بضاعت فنی این تیم به نظر می رسد دستخوش تغییرات نخواهد شد و همانند دو بازی گذشته، موسی کولیبالی و مجتبی بیژن زوج دفاعی این تیم را شکل خواهند داد و یوسف وکیا و میلاد خدایی در جناح راست و چپ سیستم دفاعی آنها را تکمیل خواهند کرد.

 

به نظر می رسد فرماندهی میانه میدان نفت برعهده محمود قائد رحمتی باشد و حسین دوستدار زوج میانه میدان او را شکل خواهد داد؛ به نظر می رسد برخلاف دو بازی گذشته این بار میلاد میداوودی و عباس عسکری وینگر های این تیم خواهند بود و حکیم نصاری در پست هافبک بازیساز به میدان خواهد رفت.

 

در خط آتش هم با استفاده از پیمان میری به جای علیرضا علیزاده که در پست وینگر برای این تیم در دو بازی گذشته به میدان رفت ترکیب نفت مسجدسلیمان تکمیل خواهد شد؛ در بازی های گذشته عباس عسکری بیشتر در نقش مهاجم هدف ظاهر می شد اما به نظر می رسد برای تکمیل قدرت تهاجمی نفت ویسی می خواهد علیزاده را بیرون بگذارد و عسکری را به وینگر چپ تیمش منتقل کند تا پیمان میری در نقش مهاجم هدف برای این تیم به میدان رود و بتواند طلسم به وجود آمده برای گلزنی این تیم را بشکند. به نظر می رسد با این ترکیب چشم ویسی بیشتر به ضدحملات دوخته شده است تا بتواند با استفاده از مثلث عسکری، میداوودی و میری به سرعت به عمق دفاع حریف بزند و موقعیت سازی کند.

 

ترکیب احتمالی نفت:


میلاد فراهانی - موسی کولیبالی - مجتبی بیژن - یوسف وکیا - میلاد خدایی - محمود قائدرحمتی - حسین دوستدار - میلاد میداوودی - عباس عسکری - حکیم نصاری - پیمان میری

دیدگاه‌ها