کد خبر : 1544602 | 19 مرداد 1397 ساعت 14:48 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدهی های ما در مقایسه با دیگران ناچیز است

بابادی: فقط 350 میلیون بدهی داریم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می گوید میزان بدهی این باشگاه در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مقایسه با سایر باشگاه‌ها، عدد قابل ملاحظه‌ای نیست.

بابادی: فقط 350 میلیون بدهی داریم

به گزارش "ورزش سه"، کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره مشکل صدور مجوز استفاده این تیم نفت از بازیکنان جدید خود اظهار داشت: باشگاه نفت تا هفته گذشته، چهار پرونده در کمیته تعیین وضعیت داشت که با پرداخت بخشی از آن و جلب رضایت شاکیان، این پرونده‌ها را بستیم. 450 میلیون تومان در کمیته انضباطی بدهی داشتیم که با درخواست این کمیته، 20 درصد آن را پرداخت کردیم. اکنون 350 میلیون تومان در کمیته انضباطی بدهی داریم که این مبلغ در مقایسه با باشگاه‌های دیگر عددی نیست.


وی با بیان اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان تلاش می‌کند بدهی‌های خود را هر چه زودتر پرداخت کند، گفت: با این وجود، باشگاه با مشکلات بودجه‌ای و مدیریتی مواجه است و مورد حمایت شرکت نفت نیست. استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، مشکلات باشگاه نفت را پیگیری کردند و استاندار، نامه‌ای برای حل مشکلات باشگاه به سازمان لیگ نوشت که بخشی از آن عملی شد.


مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به صدور مجوز استفاده این تیم از بازیکنان جدید خود تصریح کرد: این مجوز برای بازی مقابل فولاد خوزستان صادر شد. از حسن‌زاده، بهاروند و محمودزاده به خاطر همکاری‌های انجام شده تشکر ویژه‌ای می‌کنم. با توجه به اینکه تاج در خارج از کشور حضور دارد، ساکت فرصتی سه ماهه برای پرداخت بدهی‌های باشگاه که مربوط به چهار سال اخیر است، به ما داد تا مشکلی برای بازی مقابل فولاد نداشته باشیم.


بابادی با بیان اینکه درآمد حاصل از تبلیغات محیطی باید به صورت عادلانه بین باشگاه‌ها توزیع شود، خاطرنشان کرد: در هفته‌های گذشته که شاهد تبلیغات محیطی در اطراف زمین بازی‌ها نبودیم، اما شنیدیم که سازمان لیگ قرارداد خوبی بسته و از این هفته اجرا می‌شود. نفت مسجدسلیمان قدمت کمی در لیگ برتر دارد، اما یک باشگاه پرطرفدار است. از مدیران و متولیان فوتبال انتظار داریم حق باشگاه‌های شهرستانی را در تبلیغات محیطی در نظر بگیرند و این درآمد نباید فقط برای چند باشگاه خاص باشد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه‌های شهرستانی نباید همیشه به دنبال تسویه بدهی‌های خود باشند و آنها نیز باید تیم خوبی روانه مسابقات کنند. توقع داریم که عدالت در فوتبال اجرا شود و نگاه‌ها به همه باشگاه‌ها یکسان باشد.

دیدگاه‌ها