کد خبر : 1544639 | 19 مرداد 1397 ساعت 18:42 | 176.7K بازدید | 0 دیدگاه

ترجیح می دهم از این سیاره خارج شوم؛

حمله دوباره و شدید کلوپ به سرخیو راموس!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول باز هم به انتقاد از رفتار سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان پرداخت.

حمله دوباره و شدید کلوپ به سرخیو راموس!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در لیگ قهرمانان با خطا روی محمد صلاح که به زعم برخی عمدی بود، باعث خروج بهترین بازیکن لیورپول از میدان شد و کلوپ تاکید می کند که علیرغم تمایل به فتح لیگ قهرمانان، نمی خواهد تیمش به هر طریقی قهرمان شود.

 

1305181

 

کلوپ گفت: "علاقه ندارم به هر طریقی پیروز شوم. البته خیلی دوست دارم لیگ قهرمانان را فتح کنم و اگر این عنوان به من برسد آن را پس نمی فرستم. انتظار خاصی از راموس ندارم فقط از او می خواهم زمانی که کاری را انجام می دهد بیشتر به آن فکر کند.

 

ممکن است صحنه برخورد راموس با محمد صلاح تصادفی بوده باشد اما به هر حال صلاح در مقطع فوق العاده ای از دوران ورزشی خود مجبور به خروج از زمین شد.

 

بسیاری از مردم می گویند این اتفاقات ممکن است رخ بدهد اما اگر این پیغام ما به فرزندانمان است و همه چیز باید تنها معطوف به پیروز شدن باشد، من ترجیح می دهم برای 40 سال از این سیاره خارج شوم.

 

1322894

 

آیا من یک بازنده خوب هستم. خیر. اما در ما در تمرینات آماده سازی تابستانی در مورد راموس صحبت کردیم زیرا او در فینال سال گذشته برابر یوونتوس به خاطر تمارض و کارت قرمز گرفتن خوان کوادرادو هم از این حیث تاثیرگذار بود.

 

رئال مادرید مستحق پیروزی در لیگ قهرمانان بود و هیچ کس تا به حال هیچ چیز دیگری نگفته است اما آیا شما باید با راموس به چنین موقعیتی دست یابید؟ هرگز، هرگز."

دیدگاه‌ها