کد خبر : 1544640 | 19 مرداد 1397 ساعت 17:33 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول هنوز راکی بالبواست، نه ایوان دراگو

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که تمرکز اصلی اش روی گرفتن بهترین بازی ها از تیمش است، نه کم کردن فاصله با منچسترسیتی.

کلوپ: لیورپول هنوز راکی بالبواست، نه ایوان دراگو

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که فصل گذشته در لیگ برتر به رتبه چهارم رسید، در این تابستان بازیکنانی مانند آلیسون، فابینیو، نبی کیتا و ژردان شقیری را به خدمت گرفت. قرمزها فردا در اولین دیدارشان در فصل جدید مقابل وستهام قرار خواهند گرفت و کلوپ تایید کرد که مانند همیشه انتظارات زیادی از تیمش دارد.

او به خبرنگاران گفت:" اتنظارات من مثل همیشه بالاست؛ برای گرفتن بهترین بازی. این چیزی است که من همیشه انتظار دارم.

چگونه می توانیم فاصله با سیتی را کاهش بدهیم؟ ما باید باثبات تر باشیم. این را می دانیم. باید در زمان مناسب، بهترین عملکرد را داشته باشید و در زمان مناسب، هجومی تر باشیم. می توانیم عملکرد دفاعی بهتری داشته باشیم.

 

1299775

 

همه شما در مورد فاصله با سیتی از من سوال می کنید و اینکه چه کاری باید انجام بدهیم. این ارتباطی به سیتی ندارد. سیتی از ما سه امتیاز گرفت و ما هم سه امتیاز از آنها گرفتیم. اما ما در دیدارهای دیگر از آنها عقب افتادیم.

اگر در همه آن دیدارها پیروز می شدیم، خوب بود اما دشوار است که چنین کاری کنیم زیرا فقط 6 تیم بالای جدول نیستند. ببینید وولوز، فولام و اورتون چطور عمل کرده اند. آنها هم تیم های جاه طلبی هستند. ما نمی توانیم به بازی برویم و چون لیورپول هستیم، پیروز شویم.

تیم قهرمان، منچسترسیتی است. آنها بازیکنی از دست ندادند و ریاض محرز را هم خریدند. بنابراین ضعیف تر نشدند. آنها کیفیت بالایی دارند. ما هنوز راکی بالبوا هستیم، نه ایوان دراگو. ما تیمی هستیم که باید بیشتر مبارزه کند و بیشتر بجنگد و این باید شیوه ما باشد."

دیدگاه‌ها