کد خبر : 1544723 | 19 مرداد 1397 ساعت 22:50 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات فردی، تراکتور را پنچر کرد

هر 3 گل تیم استقلال در مصاف با تراکتورسازی روی اشتباهات فردی بازیکنان قرمز پوش رقم خورد.

اشتباهات فردی، تراکتور را پنچر کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که آبی های پایتخت با 3 گل برنده شدند. نکته قابل توجه درباره گل های استقلال در این بازی رقم خوردن آنها روی اشتباهات فردی و عجیب بازیکنان تراکتورسازی بود.


در صحنه گل اول استقلال محمد طیبی و سپس علی عبدالله زاده اشتباه کردند؛ طیبی ابتدا در دفع توپ ناکام ماند تا توپ به سمت تبریزی برود و عبدالله زاده سراسیمه توپ را وارد دروازه خودی کند.


روی گل دوم ابتدا رضا شربتی نتوانست جلوی حرکت مرتضی تبریزی را بگیرد و سپس وقتی توپ به محمد اهل شاخه رسید او در دفع توپ اشتباه کرد تا فرشید اسماعیلی صاحب توپ شود و با پشت پا موقعیت را به مرتضی تبریزی بسپارد و او با ضربه ای محکم دروازه حریف را باز کند. هرچند که محسن فروزان نیز می توانست در این صحنه بهتر عمل کند.


در صحنه گل سوم نیز ابتدا مسعود شجاعی توپ را بیرون از محوطه جریمه لو داد و سپس طیبی از مهاجم استقلال فریب خورد تا اسماعیلی با شوتی دیدنی دروازه فروزان که روز چندان خوبی نداشت را باز کند.


به نظر می رسد جان توشاک باید فکری به حال اشتباهات فردی بازیکنان تراکتورسازی در فصل جاری و بازیهای آینده کند تا چنین مشکلاتی گریبان تیمش را نگیرد.

دیدگاه‌ها