کد خبر : 1544733 | 19 مرداد 1397 ساعت 23:17 | 87.7K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه جلالی به قلعه نویی:

با بودجه هفتادمیلیاردی هجومی بازی می‌کنم

پیکان در حالی به دومین تساوی فصل دست یافت که حتی سرمربی سپاهان نیز در پایان بازی به سبک تدافعی این تیم معترض بود.

با بودجه هفتادمیلیاردی هجومی بازی می‌کنم

به گزارش" ورزش سه"، پیکان یک امتیاز از بازی خارج خانه و دشوار برابر سپاهان گرفت ومجید جلالی در حال حاضر با تیمش 5 امتیازی و در میان تیم های بالای جدول است. در ابتدای کنفرانس خبری جلالی ابتدا بهنام مددی مدیررسانه ای تیم پیکان از عدم حضور سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی عذرخواهی کرد. مجید جلالی نیز در ابتدای صحبتش ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه درباره بازی گفت:« ما هرموقع با سپاهان بازی داریم روی این تیم حساب می کنیم اما روی سپاهانی که امیرقلعه نویی هدایت آن را به عهده  دارد بیشتر حساب می کنیم چرا که قلعه نویی می داند چکار کند و در این فصل هم توانسته بازیکنان مدنظرش را بگیرد.»


سرمربی پیکان در ادامه درباره پیکان هم گفت:«ما هم با توجه به دارایی ها و بضاعت تیمی مان بازی کردیم و من بینهایت از بازیکنان تیمم راضی هستم که با تمام وجودشان بازی کردند.همانطور که دیدید ما در بیست دقیقه آخر بازی هم توانستیم بربازی مسلط شویم و اگر برنامه هایمان عالی پیش می رفت می توانستیم در بیست دقیقه آخر موقعیت های خوبی هم به دست بیاوریم. با این حال از بچه ها و نتیجه راضی هستم چرا که در فضای سنگین استادیوم خوب بازی کردیم در اینجا هم باید از میزبانی و تماشاگران سپاهان تشکر کنم که فضای خوبی را به وجود آوردند.»


او در ادامه در پاسخ به اعتراض خبرنگار حاضر در کنفرانس از دیرآمدن او ابراز نارضایتی داشت گفت که او و مدیررسانه ای پیکان نیم ساعت در انتظار تماس مسئولان برای حضور در کنفرانس بوده اند و حتی در زمانی در کنفرانس حضور دارند که بازیکنان تیم پیکان دراتوبوس هستند.»


سرمربی پیکان در ادامه درباره سپاهان اضافه کرد:« من فکر می کنم سپاهان امسال بتواند نتیجه دو سه سال گذشته اش را جبران کند. سپاهان تیم خوبی است و همانطور که در ابتدای صحبتم گفتم تیمی است که باید روی آن حساب کرد.»


جلالی بااشاره به پیام نیازمند بازیکن سابق پیکان در سپاهان گفت:« پیام نیازمند به نظر من در آینده یکی از بهترین دروازه بان های ایران خواهد شد. پارسال از هفته ششم مقابل پرسپولیس بازی کردیم من به نیازمند بازی دادم و او خیلی خوب کار کرد. من فکر نمی کردم که در پایان فصل از پیکان برود و اطمینان داشتم که پیش ما خواهد ماند اما تصمیمی گرفت که می دانم چرا آن تصمیم را گرفت و باید به تصمیمش احترام بگذاریم.»


او در ادامه با اشاره به اعتراض تماشاگران و امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان به سبک بازی پیکان گفت:« امروز برخی از تماشاگران می گفتند چرا دفاعی بازی کردید اما هرتیمی براساس بضاعت خودش بازی می کند. من به تیم خودم نگاه می کنم. اتفاقا امیر قلعه نویی به دستیار من به خاطر این نوع بازی اعتراض کرده است اما ما براساس ظرفیت های تیم بازی می کنیم اما همین جا از مسئولان پیکان خواهش می کنم بودجه تیم ما را تامرز شصت هفتاد میلیارد تومان بالا بیاورند تا ما هم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم.»


سرمربی پیکان با بیان اینکه منظورش با این حرف ها به بودجه سپاهان نبوده گفت:« من از سپاهان خبرندارم اما من هم اگر بودجه هفتاد میلیاردی داشته باشم بازیکنی می گیرم که بتوانیم حمله کنیم.»


جلالی درپایان با قبول این که اعتراض تماشاگران در یک دو جا نسبت به اتلاف وقت بازیکنان پیکان درست بوده است گفت:« من از تماشاگران اصفهانی در این بازی چیز بدی ندیدم و تنها موقع بیرون آمدن چیزهایی را شنیدم. از فولاد شهر ناراحت هستم اما از تماشاگران نقش جهان ممنونم که آقا منش و خوب برخورد کردند.»

دیدگاه‌ها