کد خبر : 1544734 | 19 مرداد 1397 ساعت 23:18 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

8 گل هفته سوم چطور به ثمر رسید؟ (آنالیز)

در مجموع دیدارهای هفته سوم لیگ هجدهم تنها 8 گل به ثمر رسید تا آمار ناامید کننده ای را در گلزنی شاهد باشیم.

8 گل هفته سوم چطور به ثمر رسید؟ (آنالیز)

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های لیگ برتر به پایان رسید و تنها تیم های استقلال و پدیده مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و 6 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید که از این تعداد 4 بازی با تساوی بدون گل همراه بود. در مجموع دیدارهای هفته سوم لیگ هجدهم تنها 8 گل به ثمر رسید تا معدل یک گل برای هر بازی را شاهد باشیم.


هفته بیست و چهارم لیگ یازدهم که با حضور 18 تیم برگزار می شد با 8 گل به پایان رسید تا شاهد کم گل ترین هفته تاریخ لیگ برتر باشیم. در هفته سوم لیگ هجدهم نیز تنها 8 گل از خط دروازه ها عبور کرد تا معدل یک گل برای هر بازی را شاهد باشیم. در این هفته 4 دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، دو بازی با تساوی یک بر یک همراه شد، پدیده با یک گل صنعت نفت را شکست داد و در پر گل ترین بازی هفته نیز استقلال با 3 گل تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

 


دو پنالتی؛ یکی با پای چپ یکی با پای راست
در دیدارهای این هفته داوران 2 پنالتی به سود تیم های نساجی و سپیدرود اعلام کردند که هر دو ضربه در نیمه اول تبدیل به گل شد. محمد عباس زاده در دیدار با پارس جنوبی جم با ضربه پای چپ توپ را به گل تبدیل کرد و حسین ابراهیمی هافبک سپیدرود با ضربه پای راست دخسوس را مغلوب کرد.

 


یوسفی و دبل در شوت از بیرون محوطه
محسن یوسفی که در هفته اول با یک شوت دیدنی بیرون از محوطه جریمه مقابل استقلال خوزستان موفق به گلزنی شده بود، این هفته نیز با یک ضربه دیدنی از بیرون محوطه جریمه برای تیمش گلزنی کرد. گل اول او با پای راست و گل دومش با ضربه زیبای پای چپ به ثمر رسید.


تراکتور و تنها گل به خودی هفته
علی عبدالله زاده در دیدار تراکتورسازی با استقلال دروازه محسن فروزان را باز کرد تا تنها گل به خودی هفته را به نام خودش ثبت کند. مدافعان تراکتورسازی در این بازی بسیار پر اشتباه ظاهر شدند و همین باعث شد شکست سنگینی را متحمل شوند.

 


چهار شوت پای راست؛ یکی بیرون و سه تا داخل محوطه
در این هفته 3 گل با پای راست به ثمر رسید. ابراهیم صالحی در دیدار پارس جنوبی جم با نساجی مازندران و مرتضی تبریزی در بازی استقلال و تراکتورسازی با ضربه پای راست از درون محوطه جریمه موفق به گلزنی شدند. فرشید باقری هم که زننده گل سوم استقلال مقابل تراکتورسازی بود با حرکت انفرادی پشت محوطه جریمه و یک ضربه پای راست دروازه محسن فروزان را باز کرد. تیم یحیی گل محمدی در دقیقه 93 موفق شد صنعت نفت آبادان را با شکست بدرقه کند. تنها گل این بازی را امین قاسمی نژاد در دقیقه 93 با ضربه پای راست درون محوطه شش قدم به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها