کد خبر : 1544737 | 19 مرداد 1397 ساعت 23:30 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه اول بازی امیدوارم کرد؛

قلعه نویی: از سبک بازی پیکان گلایه دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که عدالت در نتیجه رعایت نشده است و تیمش باید با پیروزی از زمین مسابقه خارج می شد.

قلعه نویی: از سبک بازی پیکان گلایه دارم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی بدون گل  تیمش مقابل پیکان در نشست خبری در مورد این نتیجه گفت: نمی‌توان درباره بازی صحبت کرد. تیمم در نیمه نخست خیلی با برنامه بازی کرد. عدالت در بازی جاری نشد. پیکان تیم خوبی بود اما آن‌ها بدون موقعیت توانستند در این دیدار امتیاز بگیرند. نیمه اول بازی خیلی امیدوارم کرد.


سرمربی سپاهان افزود: اعتماد به نفس بازیکنان‌مان باید بالاتر برود. تا جایی که امکان داشت از جناحین و عمق زمین موقعیت خلق کردیم اما نتوانستیم امتیاز بگیریم. خوشحالم تیم پیکان که در بازی‌های قبل ایجاد موقعیت می‌کرد، در این دیدار فرصتی نداشت. به آینده سپاهان خوشبین هستم. در این بازی‌های فشرده بچه‌های ما موفق‌تر هستند.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی در مورد اتلاف وقت شاگردان مجید جلالی اظهار داشت: من از بازیکنان پیکان گلایه دارم که وقتی زمین می‌خوردند بیرون نمی‌رفتند. بازیکنان ما نهایت بازی جوانمردانه را انجام دادند. من از سبک بازی پیکان گله‌مند هستم اما آقای جلالی بر اساس بضاعتش این بازی را انجام داد.


قلعه نویی در مورد اینکه آیا از کیفیت مهاجمان تیمش راضی است یا خیر بیان کرد: در سه مرحله تیم خود را آنالیز می‌کنیم. در دو بازی گذشته کی‌روش استنلی بهترین آمار را داشته است. کی‌روش جزو چهار بازیکن برتر تیم‌مان است. حتی امروز هم عملکرد مناسبی داشت اما بدشانس بود.


سرمربی سپاهان در ادامه با اشاره به بازی دفاعی پیکان گفت: مقابل چنین تیمی باید از موقعیت، هشتاد درصد گلزنی کرد. شاید بازیکنان ما باید دقت بیشتری در زدن ضربات آخر داشته باشند. وقتی تیمی در دو فاز حمله و دفاع عملکرد مناسبی داشته باشد، می‌توان به این تیم امیدوار بود. البته تیم ما ضعف‌هایی دارد که به حل این مشکلات امیدوارم.


قلعه نویی سپس به انتقاد از عملکرد وضعیت چمن نقش جهان پرداخت و اضافه کرد: به گفته مسئولان ورزشگاه به خاطر گرمای هوا نمی‌شود چمن مطلوب‌تری آماده کرد.


سرمربی سابق تیم ملی در مورد عملکرد تیم خود تا پایان هفته سوم عنوان کرد: به غیر از بازی نخست، در دو بازی بعد از تیمم راضی بودم و از روند رو به رشد آن‌ها رضایت دارم.


سپاهان در هفته چهارم باید در فولادشهر به مصاف ذوب اهن برود؛ قلعه نویی در مورد این مسابقه گفت: خاطرات خوبی در اصفهان دارم. در هر دو تیم حضور داشتم. امیدوارم سه امتیاز در اصفهان بماند و بازی مساوی نشود. هر دو تیم برای برد به میدان می‌روند. با شناختی که از ذوب آهن دارم این تیم برای برد به میدان می‌رود. داربی‌های اصفهان همیشه خوب است.
او درباره ویلادمیر کومان، بازیکن خارجی تیمش اظهار کرد: او هم به شرایط زمین اعتراض داشت و می‌گفت در این زمین سر می‌خورد.

دیدگاه‌ها