کد خبر : 1544760 | 20 مرداد 1397 ساعت 09:30 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساری نگران نتایج اولیه‌ی چلسی در لیگ برتر

مائوریتسیو ساری نگران است که حالا که در حال تزریق فلسفه‌ی کاری خود به چلسی است، تیمش در اولین بازی های فصل خود با مشکلاتی مواجه شود. ساری برای کار کردن با بازیکنان جدیدش کمتر از یک ماه زمان داشته.

ساری نگران نتایج اولیه‌ی چلسی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات ساری با بازگشت دیرهنگام ستاره‌های حاضر در جام جهانی بغرنج‌تر شده. بازیکنان بزرگی مثل ادن هازارد، اولیویه ژیرو، انگولو کانته و گری کیهیل از همین هفته به تیم‌شان ملحق شده‌اند.


ساری در این باره گفت:" مسئولین باشگاه این را می‌دانند. خیلی خوب می‌دانند. امیدوارم نیمه‌ی دوم فصل برای ما خیلی خوب باشد و بتوانیم امتیازهای زیادی بدست آوریم. ولی در نیمه‌ی اول فصل انتظار دارم مشکلات بیشتری داشته باشیم. در حال حاضر ما به اوج قابلیت و پتانسیل خودمان نرسیده‌ایم. ما یک اردوی پیش‌فصل برگزار کردیم. چه می‌توانم بگویم؟ شاید بهتر است بگویم اردوی پیش‌فصل غیرعادی‌ای بود. بله، ما الان در اوج آمادگی نیستیم. امیدوارم حداکثر یک یا دو ماه طول بکشد که تیم به اوج آمادگی برسد. ولی نمی‌دانم. ولی در این شکی نیست که ما الان در اوج نیستیم".


ساری در ادامه گفت:" انتظارم این است که در نتیجه‌گیری به مشکل بربخوریم. شاید نمایش تیم در نیم‌فصل اول با قابلیت و پتانسیلی که این تیم می‌تواند باشد چندان همسنخی نداشته باشد. به نظرم باید چند ماهی منتظر بمانید تا بتوانید بهترین فوتبال تیم من را ببینید. بله، باید صبر کنید.


ساری در مورد اولین بازی تیمش در لیگ برتر که در مقابل هادرزفیلد انجام می‌شود گفت:" من سه بازی قبلی آنها در جریان اردوی پیش‌فصل را دیده‌ام و همینطور بازی فصل گذشته‌شان در مقابل لیورپول را. لیورپول آن روزها با سیستم 4-3-3 بازی می‌کرد. به نظرم می‌تواند بازی خیلی سختی باشد چون آنها اردوی پیش‌فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و می‌دانم که فصل پیش، شروع خیلی خوبی در لیگ برتر داشته‌اند".

دیدگاه‌ها