کد خبر : 1544765 | 20 مرداد 1397 ساعت 09:46 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

رویکرد آرسن ونگریِ کوواچ در بایرن مونیخ

نیکو کوواچ سرمربی جدید بایرن مونیخ در مورد فرصت نقل و انتقالات تابستانه رویکرد آرسن ونگر را دنبال می‌کند.

رویکرد آرسن ونگریِ کوواچ در بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در طول تابستان بایرن تنها دو قرارداد جذب بازیکن بزرگ داشت و لئون گورتزگا را به عنوان بازیکن آزاد و آلفونسو دیویس را با قراردادی 10 میلیون یورویی به خدمت گرفت، هواداران بایرن نگران تعداد کم بازیکنانی هستند که در طول تابستان به تیم‌شان اضافه شده است.

 

اما کوواچ در مقام پاسخگویی به این نگرانی‌ها از خریدهای تابستانی باشگاه حمایت کرد و گفت:" پول در انگلیس است. آنها سعی می‌کنند بهترین بازیکنان را جمع کنند. ولی ما در بایرن طور دیگری کار می‌کنیم. ما نه سرمایه‌گذار داریم و نه مالک باشگاه. اینجا کارشناسانی مشغول به  کارند که نسبت به تیم شناخت کامل دارند. آنها هستند که در یک دهه‌ی گذشته تیم را ساخته‌اند. ما به ارزش‌های خود وفادار می‌مانیم. نه تنها بایرن مونیخ، بلکه به اعتقاد من، ساختار فوتبال باشگاهی در آلمان تغییر چندانی نخواهد کرد".


کوواچ در مقام مقایسه به تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس از جمله لیورپول اشاره کرد که در پنجره‌ی نقل و انتقالات دو فصل گذشته هزینه‌های هنگفتی خرج کرده‌اند و گفت:" خرج هزینه‌های سنگین به معنای این نیست که تیم شما همه‌ی جامهای قهرمانی را خواهد برد. برای مثال لیورپول چه امسال و چه فصل گذشته سرمایه‌گذاری سنگینی کرده. ولی در لیگ برتر به قهرمانی نرسید و در لیگ قهرمانان هم در فینال متوقف شد".


کوواچ ناکامی لیورپول در کسب عناوین قهرمانی را با بودجه‌ی باشگاه سابقش آینتراخت فرانکفورت مقایسه کرد، تیمی که در فینال جام حذفی آلمان توانسته بود بایرن را شکست داده و به قهرمانی برسد. کوواچ گفت:" هیچ تضمینی وجود ندارد. تضمینی وجود ندارد که یک تیم با خرج کردن به قهرمانی برسد. مثال‌های دیگری هم هست. ما فصل پیش در فرانکفورت نشان دادیم که حتی با سرمایه‌ی اندک هم می‌توان موفق شد".


بعد از جدایی آرتورو ویدال و شایعات بسیاری که در مورد خروج جروم بواتنگ و تیاگو آلکانتارا از غول ایالات باواریای آلمان وجود دارد، باید منتظر ماند و دید که آیا رویکرد آرسن ونگریِ کوواچ در مورد نقل و انتقالات در فصل پیش رو روی بایرن تاثیر مثبت خواهد داشت یا نه ؟

دیدگاه‌ها