کد خبر : 1544811 | 20 مرداد 1397 ساعت 10:52 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشکاران مواد غذایی را به داخل اتاق نبرند!

افتتاح کلینیک پزشکی کاروان ایران در اندونزی

کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی همزمان با ورود نخستین گروه از متخصصان این فدراسیون به اندونزی در پالمبانگ افتتاح شد.

افتتاح کلینیک پزشکی کاروان ایران در اندونزی

به گزارش "ورزش سه"، نخستین گروه از کادر فدراسیون پزشکی ورزشی شامل دکتر ابراهیم عباسی و حمیدرضا یاوری(فیزیوتراپ)، دکتر فرهاد مرادی و دکتر صدرالدین آقاخانی (پزشک) در شرایطی وارد اندونزی محل برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ شدند که با تدابیر اندیشیده شده توسط ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، بلافاصله با ورود نخستین گروه به اندونزی، مقدمات افتتاح کلینیک فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها در شهر پالمبانگ فراهم شد. این کلینیک به طور شبانه روزی به کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در طول برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا خدمات ارائه می‌کند.


ابراهیم عباسی در این خصوص گفت: با افتتاح کلینیک پزشکی ورزشی در محل دهکده بازی‌ها در شهر پالمبانگ آماده پذیرش مصدومین احتمالی از ورزشکاران قایقرانی، تیراندازی، تنیس، سه گانه، صخره نوردی، سپک تاکرا و والیبال ساحلی و ارائه مشاوره‌های لازم پزشکی و تغذیه‌ای به ورزشکاران هستیم. تیم پزشکی آماده ارائه مشاوره در خصوص رژیم غذایی ورزشکاران با توجه به نیازهای آنها خواهد بود.
وی افزود: با توجه به گرمای هوا و به منظور جلوگیری از مشکلات و بیماریهای گوارشی، ورزشکاران باید از به همراه بردن مواد غذایی به داخل اتا‌ق‌های دهکده خودداری کنند.

دیدگاه‌ها