کد خبر : 1544825 | 20 مرداد 1397 ساعت 12:37 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرنوشت‌ساز مالک سپیدرود در رشت

محمد نوین به منظور رسیدگی به وضعیت باشگاه سپیدرود صبح امروز به رشت رفت تا جلسه‌هایی با مسئولین استان و اعضای تیم خود برگزار کند.

به گزارش “ورزش سه” روز گذشته تیم سپیدرود رشت در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت و با کسب تساوی ۱-۱ مقابل این تیم به اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم دست یافت.


اما بلافاصله بعد از این بازی تمامی اعضای کادرفنی سپیدرود رشت استعفای مشروط خود را به محمد نوین، مالک این تیم تقدیم کرده و اعلام کردند اگر تا ظرف مدت ۱۰ روز مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت نشود این تیم را ترک می‌کنند.


حال خبر می‌رسد مالک جدید باشگاه سپیدرود به منظور سامان دادن شرایط به رشت سفر کرده است و با برگزاری جلساتی به دنبال ایجاد آرامش در تیمش است. پیش از این محمد نوین توانسته بود مطالبات مالی فصل گذشته بازیکنان را پرداخت کند و از طرفی قرار بود درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی را از فصل هجدهم قبل از بازی با گسترش فولاد پرداخت کند که چنین اتفاقی رخ نداد و وقوع مشکلات عدیده قبل از سفر به تبریز جو را علیه او و دیگر مدیران باشگاه سپیدرود کرد.


از طرفی دیگر مسئولین استانی هم بارها اعلام کردند در صورت عدم توانایی نوین در پرداخت دیون باشگاه، مالکیت وی از سپیدرود سلب شده و به فرد دیگری واگذار می‌شود. حال قرار است جلسه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و محمد نوین برگزار شده و به وضعیت این باشگاه ریشه‌دار رسیدگی شود.


این در حالی است که سپیدرود رشت یک متقاضی جدی برای خرید سهام باشگاه را به خود می‌بیند و هیچ بعید نیست اتفاقات سال گذشته و تغییر مالک در اواسط فصل بار دیگر برای قدیمی‌ترین تیم استان گیلان رخ دهد.

دیدگاه‌ها