کد خبر : 1544826 | 20 مرداد 1397 ساعت 12:38 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

جشن صعود پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) (عکس)

شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند دیدار روز گذشته خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. دیداری که برای پدیده سه امتیاز شیرین به دنبال داشت و آنها را به رده دوم جدول رده بندی رساند.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده روز گذشته موفق شد برای اولین بار در لیگ هجدهم و در خانه به پیروزی برسد. آنها که در دیدار افتتاحیه برابر پرسپولیسی ها در خانه خود شکست خورده بودند پس از یک پیروزی در بازی خارج از خانه، شب گذشته موفق شدند اولین پیروزی داخل خانه را نیز به دست بیاورند.


شاگردان گل محمدی در آخرین دقایق دیدار برابر صنعت نفت موفق شدند با ضربه قاسمی نژاد تیر خلاص را به حریف خود بزنند و ششمین امتیاز را به حساب خود واریز کنند. پس از این اتفاق تنها ثانیه هایی باقی مانده بود تا سوت پایان بازی به صدا دربیاید و سه امتیاز شیرین وارد حساب مشهدی ها شود و همانطور که در تصاویر پیداست بازیکنان سرخ پوش از خود بیخود شوند و جشن پیروزی شیرین خود را بر پا کنند.


بازیکنان و عوامل پدیده نیز پس از این برد مهم راهی زمین شدند و دست در دست یکدیگر به سوی هواداران رفتند و آنها را در جشن خود شریک کردند. البته هواداران تیم پدیده نیز در دیدار شب گذشته استقبال خوبی از تیم شان کردند و البته مزد حمایت های خود را نیز گرفتند.


عکس ها: رامین صفاری، احمد حسنی

 

1326148

 

1326147

 

1326146

 

1326145

دیدگاه‌ها