کد خبر : 1544829 | 20 مرداد 1397 ساعت 11:52 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه، محبوب کاپیتان‌های استقلال (عکس)

ستاره تیم فوتبال تراکتورسازی بیشتر از هر بازیکنی مورد توجه کاپیتان های استقلال بود.

به گزارش ورزش سه، اشکان دژاگه بی تردید یکی از جذاب ترین ستاره های حال حاضر لیگ ایران است، بازیکنی که فصل قبل را در تیم ناتینگهام فارست در چمپیونزشیب انگلیس بازی می کرد اما در پایان جام جهانی با پیشنهاد وسوسه کننده مالک متمول تراکتورسازی روبرو شد و ترجیح داد برای اولین بار حضور در فوتبال ایران را تجربه کند.


دژاگه در روزی که تراکتورسازی نمایش دور از انتظاری داشت و در طول 90 دقیقه بازی اسیر استقلال بود، اشکان دژاگه در نیمه دوم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و چند بار روی هوش ذاتی خود توانست برای هم تیمی های خود موقعیت خلق کند.


اما در پایان بازی استقلال برابر تراکتورسازی مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که سمت دژاگه رفت و به او خسته نباشید گفت، دروازه بانی که اواخر حضورش در تیم ملی با اوایل حضور دژاگه همزمان بود و همیشه این دو رابطه خوب خود را با هم حفظ کرده اند.


اما نفر بعدی پژمان منتظری بود که سمت دژاگه رفت، دو بازیکنی که چند ماه پیش در جام جهانی هم بازی بودند و در طول این سال ها رابطه بسیار نزدیکی با هم داشتند.


هرچند دژاگه روز گذشته استارت تلخی با تراکتورسازی داشت اما بی تردید او آنقدر تجربه دارد که بتواند تیمش را از این وضعیت خارج کند و این تیم را به روزهای اوج برگرداند.


عکس: پیام پارسایی

 

1326153

 

1326152

دیدگاه‌ها