کد خبر : 1544837 | 20 مرداد 1397 ساعت 12:15 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده بایرن در انتظار چراغ سبز کوواچ

لارس لوکاس مای، پدیده‌ی 18ساله‌ی بایرن مونیخ در فصل گذشته که به دلیل مصدومیت زانو نتوانسته در بازی‌های دوستانه‌ی پیش‌فصل این تیم بازی کند از بازیکنانی است که نیکو کوواچ برای فصل آینده به او بسیار امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، مای فصل پیش توسط یوپ هاینکس در اواخر فصل به ترکیب اصلی بایرن مونیخ اضافه شد و در دو بازی با هانوور و آینتراخت فرانکفورت که با پیروزی بایرن به پایان رسید خوش درخشید. هاینکس از بازی‌های مای بسیار راضی بود و اعلام کرده بود که یکی از ستاره‌های بزرگ آینده‌ی بایرن و فوتبال آلمان را کشف کرده. 


با اینکه بایرن در فصل پیش رو هافبکها و مدافعین زیادی در اختیار دارد و به نظر می‌رسد اگر همه‌ی هافبک‌ها و مدافعین بایرن از مصدومیت به دور باشند فرصت چندانی برای حضور مای در زمین وجود نداشته باشد ولی روزنامه‌ی بیلد می‌گوید مای در فصل پیش رو برای کوواچ و بایرن یکی از شگفتی‌های فصل خواهد بود. 

 

1326158

 


از یک طرف احتمال انتقال جروم بواتنگ به پاری سن ژرمن بالا است و به اعتقاد بیلد اگر این انتقال اتفاق بیفتد، کوواچ به احتمال زیاد در پست دفاع وسط از مای 18ساله استفاده خواهد کرد. حتی در صورتیکه انتقال بواتنگ به باشگاه پاریسی اتفاق نیفتد، سابقه‌ی مصدومیت‌های او، فرصت‌‌های مای را بیشتر خواهد کرد. با اینکه کوواچ در صورت در اختیار نداشتن بواتنگ می‌تواند از نیکلاس سوله و متس هوملس هم در پست دفاع وسط استفاده کند ولی بیلد معتقد است کوواچ به دلیل علاقه‌ای که به میدان دادن به جوانها دارد و همچنین درخشش مای در فصل گذشته، به احتمال زیاد  فرصت درخشیدن در فصل جدید را در اختیار او خواهد گذاشت. 

 


کوواچ اخیراً در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی گفته بود مایل است بایرن در میدان مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. کوواچ گفته بود قصد دارد سبک بازی‌ای که از دوران لویس فن خال در بایرن به یادگار مانده بود را احیا کند. در نتیجه کوواچ به احتمال زیاد به جای سه مدافع از چهار مدافع استفاده خواهد کرد و این شانس مای را برای حضور در ترکیب بایرن افزایش خواهد داد. همانطور که هاینکس گفته بود آرامش مای در زمان کنترل توپ و قابلیتش برای باز کردن بازی، او را برای  بایرن به یک دارایی باارزش تبدیل کرده است.

دیدگاه‌ها