کد خبر : 1544842 | 20 مرداد 1397 ساعت 13:26 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای درگیری لفظی پوگبا و الکسیس چه بود؟

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، اعلام کرد که کسی برای زدن ضربات پنالتی این تیم برای دیدار مقابل لسترسیتی تعیین نشده بود و تایید کرد که حاضر است پنالتی بعدی تیمش را به الکسیس سانچس بدهد.

ماجرای درگیری لفظی پوگبا و الکسیس چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دقیقه 2 اولین دیدار فصل مقابل لسترسیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد که با ضربه الکسیس سانچس به دست آمد. ستاره شلیلیایی قصد داشت خودش این ضربه را بزند اما پوگبا که شب گذشته کاپیتان شیاطین سرخ بود، پشت ضربه ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد. در حالی که پیش از آن، برای لحظاتی با الکسیس بر سر زدن ضربه، مشاجره داشت.

پوگبا در مورد این اتفاق گفت:" ما واقعا یک نفر خاص را برای زدن ضربه تعیین نکرده بودیم. سرمربی از افرادی نام برده بود اما قرار بود هر کسی آماده بود، بزند.

 

1326086

 

من تصمیم گرفتم که پنالتی را بزنم. من یکی از گزینه ها بودم و در بازی بعدی، می توانم ضربه را به الکسیس بدهم. مشکلی نیست. تنها پیروزی تیم است که اهمیت دارد."

پوگبا که با فرانسه قهرمان جام جهانی شد، اکنون به دنبال موفقیت های بیشتر با منچستریونایتد است:" می دانم که قهرمانی در جام جهانی، اتفاق بزرگی است اما من می خواهم به همه جام ها برسم. من قهرمان لیگ برتر نشده ام. قهرمان چمپیونزلیگ هم نشده ام. قهرمان یورو هم. پس جام های زیادی برای بردن وجود دارد.

قهرمانی در جام جهانی اکنون مربوط به گذشته است. من آدمی هستم که عاشق چالش است و می خواهد پیشرفت کند و به همین خاطر، باید آن قهرمانی را فراموش کرد."

دیدگاه‌ها