کد خبر : 1544851 | 20 مرداد 1397 ساعت 13:13 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و شاگردان، استاد پیروزی‌های لحظه آخری

دقیقه نودی‌ترین تیم لیگ هجدهم کدام است؟

شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار روز گذشته موفق شدند با گلی که در دقیقه 90 به ثمر رساندند سه امتیاز بسیار شیرین را به حساب خود واریز کنند.

دقیقه نودی‌ترین تیم لیگ هجدهم کدام است؟

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد بعد از اولین شکست در لیگ هجدهم و در دیدار افتتاحیه، توانست به دو پیروزی پیاپی دست پیدا کند. مشهدی ها در دومین بازی خود در حالی که تا دقایق پایانی در اهواز از حریف خود عقب بودند توانستند با استفاده مناسب از دقایق پایانی باخت را با برد عوض کنند. دو گل مشهدی ها در دقایق 92 و 94 به ثمر رسید و اولین سه امتیاز این فصل را به حساب آنها واریز کرد. 


اما شب گذشته یک بار دیگر مشابه این اتفاق برای تیم افتاد و مشخص شد این تیم برای دقایق پایانی خود نیز برنامه دارد چرا که تا دقیقه 90 دیدار آنها برابر صنعت نفت با تساوی بدون گل در پیش بود و در سومین دقیقه وقت های اضافه باز هم این شاگردان گل محمدی بودند که توانستند دروازه حریف را باز کنند و در زمان باقیمانده از برتری خود دفاع کنند و در نهایت با بردی شیرین بازی را به پایان برسانند. 


با این حساب تیم مشهدی را می توان دقیقه نودی ترین تیم حاضر در لیگ هجدهم دانست. تیمی که در بازی امسال هر سه گل خود را در وقت های اضافه به ثمر رساند و توانست شش امتیاز شیرین را با استفاده مفید از زمان بازی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها