کد خبر : 1544915 | 20 مرداد 1397 ساعت 16:40 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچه از مصاف سرخابی ها باقی ماند؛

مصاف آب و آتش در شب ملتهب آزادی (عکس)

شب گذشته و در جریان بازی استقلال و تراکتورسازی اتفاق عجیبی در ورزشگاه افتاد که سکوهای تراکتوری را مملو از آب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آزادی روز و شب عجیبی را در حضور خیل عظیم هواداران استقلالی و تراکتوری تجربه کرد.

تبریزی ها به سبب طی مسافت طولانی و سفر از شهرستان های مختلف، خیلی زود به ورزشگاه رسیدند و پس از باز شدن در استادیوم، در جایگاه های خود مستقر شدند. آن ها که از 10 درصد ظرفیت خود راضی نبودند، تلاش کردند تا سه جایگاه در حال بازسازی و همچنین جایگاه های 26 و 27 که به خاطر مسائل امنیتی خالی بودند را هم تسخیر کنند. تی تی ها خیلی زود داربست ها را نابود کردند و در جایگاه های تیفوسی هواداران پرسپولیس مستقر شدند. پس از پر شدن دیگر سکوهای تیم میهمان، آن ها برای گرفتن جایگاه های 26 و 27 نیز اقدام کردند و موفق شدند روی صندلی های آن بنشینند.

اما این اقدام با واکنش تند مسئولان انتظامی و امنیتی ورزشگاه همراه بود. آن ها سعی کردند تراکتوری ها را از این جایگاه ها بیرون ببرند و در این بین پرشورها نیز شعارهایی سر دادند و درگیری ها تشدید یافت.

 

پس از این که نیروی انتظامی توانست تراکتوری ها را از این سکوها تخلیه کند، آن ها به سمت آبخوری ها و سرویس های بهداشتی رفتند و خشم‌شان را روی آن ها خالی کردند. از بین بردن شیرهای آب، سبب سرازیر شدن  آب به سکوها شد و پس از دقایقی جایگاه های تراکتوری مملو از آب شدند به طوری که هواداران نتوانستند روی‌شان بنشینند و مجبور شدند ایستاده بازی را دنبال کنند.

 

پس از بازی هم برخی از هواداران با استفاده از جعبه های مواد غذایی، در چند قسمت آتش روشن کردند که جو ورزشگاه را عجیب تر کرد.

 

این تصویر به خوبی خیسی صندلی ها را نشان می دهد و همچنین نشانه ای از آتش سوزی مختصر روی سکوها دارد.

 

1326236

 

دیدگاه‌ها