کد خبر : 1545046 | 21 مرداد 1397 ساعت 09:19 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

شادی گل شاگردان معلول سوژه رسانه های قطر

مثلث مرگبار الدحیل در انتظار رویارویی با پرسپولیس

رقیب قهرمان ایران در مرحله یک چهارم نهایی آسیا شب گذشته با راه انداختن جشنواره گل به دومین برد خود در این فصل از لیگ ستارگان رسید.

مثلث مرگبار الدحیل در انتظار رویارویی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، درست در روزهایی که بحران مصدومیت گریبان قهرمان قطر را گرفته بود این تیم با درخشش ستاره های خارجی خود موفق شد یکی از پرگل ترین بازی های این فصل را به ثبت برساند. الدحیل با جشنواره ای از گل های متفاوت به برتری 6-0 برابر الخور رسید تا بار دیگر یکه تاز لیگ ستارگان لقب بگیرد.


شاگردان نبیل معلول بیشتر از این برد به خاطر شادی گل مشترکی که بعد از هر گل نشان دادند امروز سوژه رسانه های قطری شدند. هر کدام از ستاره های این تیم که گل می زد طبق برنامه از پیش تعیین شده شادی گل مشابه با گلزن قبلی مقابل دوربین های تلویزیونی نشان می داد که رسانه های قطر ادعا کردند این شادی گل به خاطر علاقه خاص یکی از ستاره های مصدوم این تیم و برای ابراز همدردی با او انجام شده است.


الدحیل که کمتر از دو هفته دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه میزبان پرسپولیس ایران خواهد بود با نمایشی که شب گذشته ارائه داد حالا با مثلث مرگبار در انتظار رویارویی با قهرمان ایران است، مثلثی متشکل از یوسف العربی، ادمیلسون جونیور و نام تائه هی که شب گذشته 5 گل از شش گل تیم شان مقابل الخور را وارد دروازه کردند.


جونیور برزیلی به عنوان خرید جدید باشگاه و جانشین یوسف المساکنی با زدن دو گل و ارائه نمایشی تکنیکی و سرعتی نشان داده مکمل خوبی برای یوسف العربی مراکشی آقای گل حال حاضر آسیا است و این زوج آتشین با حمایت های ستاره کره ای نام تائه هی می توانند از سد هر ساختار تدافعی عبور کنند که همین امر می تواند زنگ خطر را برای برانکو و شاگردانش به صدا در آورد.

 

1326390

 

1326389

 

1326388

دیدگاه‌ها