کد خبر : 1545051 | 21 مرداد 1397 ساعت 09:26 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

دربی حساس دوحه از راه رسید

بوناچیچ علیه رقیب استقلال

امشب در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ ستارگان قطر رقیب استقلال در دربی حساس و زودهنگام دوحه مقابل رقیب دیرینه و سنتی خود به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین جدال همشهری ها در دوحه رویارویی السد و العربی دو باشگاه قدیمی این شهر است، جدالی که لقب دربی اصلی دوحه را به خود اختصاص و همواره با حساسیت های خاصی برگزار می شود.


السد رقیب استقلال ایران در مرحله یک چهارم نهایی امشب با ستاره های سرشناس خارجی خود در جاسم بن حمد در حالی میزبان العربی خواهد بود که هر دو تیم با توجه به برد هفته اول با آمادگی و انگیزه های بالا گام به این جدال حساس خواهند گذاشت بلکه با رسیدن به دومین برد متوالی همچنان در صدر جدول یکه تازی کنند.


حضور لوکا بوناچیچ روی نیمکت رهبری العربی بیشتر از قبل بر جذابیت های این دربی افزوده است تا جایی که امروز روزنامه های دوحه با انتشار تصویر مربی سابق گسترش فولاد روی جلد خود از تقابل تفکرات تاکتیکی مربی کروات با اوسوالدو فریرا پرتغالی به عنوان جنگ اصلی نام بردند.


السدی ها دو هفته دیگر در سفر به تهران باید در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل شاگردان وینفرد شفر در ورزشگاه آزادی صف آرایی کنند از همین رو جدال امشب این تیم در دربی دوحه می تواند فرصت خوبی برای کادر فنی استقلال برای آنالیز رقیب قطری و ستاره های سرشناس این تیم باشد.

 

1326397

دیدگاه‌ها