کد خبر : 1545052 | 21 مرداد 1397 ساعت 09:53 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال اولین بازی رسمی خود تحت هدایت اونای امری را در مقابل یکی از قوی ترین رقبا یعنی منچسترسیتی برگزار خواهد کرد. آرسنال فصل گذشته آخرین حضور ونگر را روی نیمکت خود تماشا کرد و حتی موفق به کسب سهمیه چمپیونزلیگ نیز نشد. اما در آن سو، منچسترسیتی موفق شد با رکوردشکنی، جام قهرمانی لیگ انگلیس را بالای سر برده و بهترین فصل تاریخ باشگاه را رقم بزند.

 

1323907

 

 

اما سیتی در تلاش است که برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ شود و شروع این چالش بزرگ، با دیدار با آرسنال خواهد بود. آرسنال نیز چالش بزرگی را پیش روی خود می‌بیند و آن، اولین فصل بدون حضور ونگر پس از 22 سال است. امری ماموریت بسیار دشواری بر دوش دارد و باید دید در اولین گام چه خواهد کرد.

 در تقابل های رو در رو دو تیم، اوضاع کاملا به نفع سیتی است. شاگردان گواردیولا در 6 بازی اخیر، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده اند و اوضاع کاملا به نفعشان است.  اما برای این بازی، سیتی دانیلو و مانگالا را در اختیار ندارد و حضور دی بروین، استرلینگ و داوید سیلوا که در جام جهانی حضور داشته اند، هنوز مشخص نیست. آرسنال نیز کولاسیناچ را در اختیار ندارد و حضور رمزی و مونرئال هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1326398

دیدگاه‌ها