کد خبر : 1545087 | 21 مرداد 1397 ساعت 11:11 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حضور مجید حسینی در سوپرلیگ ترکیه

استقبال از ستاره ایرانی در استانبول (عکس)

امشب در ادامه بازی های هفته نخست سوپرلیگ ترکیه ملی پوش ایرانی به صورت رسمی با حضور در ترکیب ترابزون وارد چالشی هیجان انگیز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی یکی از دو ملی پوش ایرانی حال حاضر ترابزون اسپور امشب در اولین هفته از فصل جدید سوپرلیگ در جدال حساس "بوردو-ماوی ها"در مقابل تیم قدرتمند و سرشناس باشاک شهیر به میدان می رود تا به این ترتیب وارد چالشی هیجان انگیز و حساس در دوران فوتبال حرفه ای خود شود.


مصدومیت وحید امیری در جدال تدارکاتی ترابزون برابر کالیاری و دوری سه هفته ای از میادین باعث شد تا یانال کارامان امشب در اولین بازی فصل تنها روی حضور مجید حسینی در ساختار تدافعی حساب باز کند تا مدافع ایرانی با پیراهن شماره 5 مقابل ستاره های سرشناس خط حمله باشاک شهیر وظیفه سنگینی روی دوش داشته باشد.


ترابزون به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های ترکیه عصر دیروز در حالی وارد استانبول شد تا برای بازی امشب آماده شود که استقبال 500 نفره از این تیم در فرودگاه استانبول همین طور هتل محل اسکان به سوژه اصلی رسانه های این کشور تبدیل شده است. مجید حسینی که در بدو ورود به استانبول با کاروان تیم دیداری با حاجی صالح اوغلو معاون باشگاه و مسئول نقل و انتقالاتی داشت با توجه به بحران کمبود مدافع امشب یکی از 11 مرد اصلی کارامان خواهد بود.

 

1326432

 

1326431

 

1326430

دیدگاه‌ها