کد خبر : 1545115 | 21 مرداد 1397 ساعت 18:50 | 103.2K بازدید | 0 دیدگاه

این دو بچه قربانی دلارهای گم شده هستند

روایت متفاوت نصرتی از محرومیت دو بازیکن استقلال

اتفاقی که برای دوبازیکن استقلال رخ داد و باعث یک ماه محرومیت آن ها شد پیش از این باعث شده بود تا دوبازیکن تیم دیگر پایتخت 10 ماه از فعالیت های ورزشی محروم شده بودند.

روایت متفاوت نصرتی از محرومیت دو بازیکن استقلال

به گزارش" ورزش سه" در آبان ماه سال 1390 و بازی هفته دوازدهم در لیگ یازدهم اتفاقی رخ داد که برای دوبازیکن پرسپولیس دردسرساز شد.

محمد نصرتی و شیث رضایی به خاطر اتفاقات بعد از خوشحالی گل پرسپولیس ابتدا به 20 و 10 ماه محرومیت و پرداخت هرکدام 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

مجازاتی که بعدها تعدیل شد و در مجموع به 10 ماه محرومیت رسید. حالا این اتفاق برای الهیارصیادمنش و سجادآقایی دوبازیکن جوان و آینده دار استقلال افتاده است و این دوبازیکن فعلا تا یک ماه محروم شده اند تا به پرونده شان رسیدگی شود.

محمدنصرتی که پیش از این به خاطر این اتفاق که شاید بهتر است نامش را سهل انگاری گذاشت طعم محرومیت و جریمه را چشیده در این رابطه به "ورزش 3" گفت:« من بهتر است در این مورد صحبتی نکنم چرا که دوباره فکر مردم را به آن زمان بردن کار درستی نیست. اتفاقی بود که رخ داد و هرچه بود تمام شد و رفت.»

 

1326535


مدافع سابق تیم ملی درباره اتفاق مشابهی که برای دوبازیکن جوان استقلال رخ داده نیز گفت:« من آن ویدئوی بازیکنان استقلال را ندیده ام اما اتفاقی که برای ما افتاد خیلی ناخودآگاه و در حالت عادی نبود. با این حال من فکر می کنم فوتبال ما خیلی مشکلات و مسایل مهمتر و اساسی تری دارد که می توان به آن پرداخت. بالاخره هر آدمی ممکن است اشتباهی انجام بدهد و به نظرم نباید بیش از این به آن پرداخت.»


نصرتی دراین باره که بعد از حواشی و محرومیت ها توانست بازهم به فوتبال بازگردد گفت:« شخصیتم اجازه نمی داد درگیر این مساله شوم. اتفاق خوبی نبود اما عمدی هم نبود و ناخودآگاه از روی اشتباه بود. گاهی انسان ناخودآگاه چراغ قرمز را رد می کند. شاید در خیلی از نقاط دنیا چنین اتفاقاتی عادی باشد اما ما یک کشور اسلامی هستیم و قوانین اخلاقی متفاوتی داریم و به همین دلیل باید خیلی از مسایل را در زندگی مان رعایت کنیم.»

 

1326536


او با اشاره به دوبازیکن استقلال هم گفت:« من این ویدئو را ندیدم اما می دانم این دوبازیکن خیلی جوان هستند و امیدوارم مشکلی برایشان پیش نیاید. هردو این بازیکنان از جوانان آینده دار فوتبال ایران هستند و باید به آن ها کمک شود تا به فوتبالشان لطمه نخورد. بازهم می گویم ما آنقدر مشکلات بزرگی داریم که این مسایل دربرابر آن ها چیزی نیست.»


مدافع سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در ادامه گفت:« ببینید واقعیت این است که درحال حاضر یکسری مشکلات بزرگ در جامعه وجود دارد که پرداختن به این اخبار باعث می شود کسی به آن ها توجه نکند. در زمانی که ماجرای ما پیش آمد بحث اختلاس سه هزارمیلیاردی خیلی داغ و مطرح بود اما با موازی سازی رسانه ای باعث شدند آن اتفاق بازی با داماش ماجرای اختلاس را کمرنگ کند.»


او اضافه کرد:« یکی از روزنامه نگاران مطرح ایرانی می گفت که بحثی به نام موازی سازی رسانه ای وجود دارد که برای دور کردن افکار جامعه از برخی مسایل بزرگ انجام می شود. وقتی مثلا ماجرای گم شدن 9 میلیارد دلار مطرح است با خبر خوشحالی بعد از گل بازیکنان استقلال موازی سازی رسانه ای می کنند تا کسی دیگر به آن دلارهای گم شده فکر نکند. »

دیدگاه‌ها