کد خبر : 1545182 | 21 مرداد 1397 ساعت 17:26 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گلی نمی‌خواهم؛

کی‎‌روش: بهترین بازیکن خارجی لیگ هستم

استنلی کی روش مهاجم برزیلی سپاهان می گوید برای او جنگیدن و پیروزی شدن مهم است و این مهم نیست که در چه تیمی بازی می کند و به میدان می رود.

کی‎‌روش: بهترین بازیکن خارجی لیگ هستم 

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش بازیکن برزیلی تیم فوتبال سپاهان فصل گذشته با به ثمر رساندن 9 گل با پیراهن ذوب آهن در لیگ برتر نام خود را بر سر زبان ها انداخت و با انتقال امیرقلعه نویی از تیم سبزپوش استان اصفهان به تیم زردپوش این بازیکن نیز یکی از بازیکنانی بود که مورد توجه سرمربی باتجربه ذوب آهن قرار گرفت و به این تیم منتقل شد تا در فصل جدید برای سپاهان به میدان برود.


این بازیکن که در سه بازی گذشته به طور کامل در ترکیب اصلی سپاهان حضور داشته در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط خودش و تیم صحبت کرده است.

 

•  از فرمی که در آن قرار داری راضی هستی؟


بله الان کاملا راضی هستم و آرزو می کنم طوری بازی کنم که امسال سهمیه آسیایی بگیریم.


 
•  شرایط تیم فوتبال سپاهان را چطور می بینی؟ سپاهان سه سال گذشته شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و امسال با امیرقلعه نویی متفاوت تر از گذشته وارد رقابت ها شده.


امسال تا الان که من در تیم هستم شرایط تیم خیلی خوب شده و فوق العاده بوده ایم؛ با تدابیر آقای قلعه نویی و پیاده کردن چیزی که از ما خواستند تلاش می کنیم که بهترین نحو در جهت رسیدن به اهداف تیم حرکت کنیم.  هدف ما گرفتن سهمیه است. ضمن اینکه گذشته گذشته است و همانطور که خودتان می دانید ما امسال تیمی داریم با تفکرات و اهداف جدید.

 

•  سه بازی در ترکیب اصلی تیم بوده ای ولی هنوز موفق به گلزنی در رقابت های فصل جدید نشده ای؛ فکر می کنی مقابل ذوب آهن می توانی گل بزنی؟

 

در سپاهان نه فقط من بلکه تمام بازیکنان هدفشان این است که روز به روز بهتر بشویم و برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنیم. اگر خوب بازی کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم، گل هم به صورت طبیعی و خود به خود اتفاق می افتد.

 

•  چقدر تفاوت میان بازی کردن در ذوب آهن و سپاهان وجود دارد؟


من بازیکنی نیستم که زیاد بخواهم این مسائل توجه کنم؛ به نظرم یکی از تفاوت ها این است که سپاهان جام های قهرمانی زیادی دارد و مسلما هواداران این تیم هم بیشتر هستند. در باقی موارد تغییر زیادی نیست مربی و کادر فنی هم همان مربی است. برای من هدف جنگیدن و پیروز شدن است؛ چه اینجا چه ذوب آهن و چه جای دیگر.

 

•  فکر می کنی بتوانی امسال آقای گل لیگ بشوی؟


مسلما رویای هر مهاجمی آقای گل شدن است؛ ولی خب من یک مقدار متفاوت فکر می کنم. اول هم گفتم و تکرار می کنم هدف من کمک کردن به تیم و پیروزی تیم است. ما هدفمان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است.

 

•  به نظرت بهترین بازیکن خارجی لیگ چه کسی است؟


بهترین بازیکن خودم هستم.

 

•  فکر می کنی چه تیمی قهرمان لیگ برتر رقابت های امسال می شود؟


چون لیگ تازه شروع شده نمی توان از الان پیش بینی کرد ولی آرزو می کنم سپاهان قهرمان بشود.

 

•  بازی بعدی سپاهان در مقابل ذوب آهن است؛ بازی مقابل تیم سابقت را چطور می بینی؟


مسلما بازی سختی در پیش داریم بازی خیلی مشکلی است و فکر میکنم هر تیمی که کمتر اشتباه کند و بیشتر به نکات ریز بازی توجه کند لایق برد است. امیدوارم ما برنده این بازی باشیم.

 

•  زندگی در ایران چطور است؟


ایران کشور بسیار خوبی است و خبرهای دروغی در موردش مخابره می شود. به نظرم حتی بهتر از برزیل است و من تمام شهرهای ایران را خیلی دوست دارم.

 

استنلی کی روش در پایان مصاحبه ضمن یادآوری اینکه امروز روز پدر در برزیل است، روز پدر را به تمام مردان ایرانی تبریک گفت.


مترجم: امیرهوشنگ مختاری

دیدگاه‌ها