کد خبر : 1545323 | 22 مرداد 1397 ساعت 10:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

حادثه برای دوندگان آلمانی در رقابت‌های دو و میدانی اروپا

در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی اروپا 2018 که در برلین برگزار می‌شود، در مرحله‌ی نیمه‌نهایی ماده‌ی چهار در صد متر امدادی، در آخرین تعویض چوب، زمانی که یولیان رویس آلمانی قصد داشت چوب امدادی را به لوکاس یاکوبتیک بسپارد، حادثه‌ای عجیب اتفاق افتاد.

به گزارش ورزش سه، در این لحظه یاکوبتیک بدون اینکه به رویس یا دونده‌ی دیگری برخورد کرده باشد نقش زمین شد. رویس هم که همچنان در حال دویدن بود روی هم‌تیمی خود سقوط کرد. هر دو دونده تا چندین دقیقه روی زمین افتاده بودند و پزشکان بالای سر آنها حاضر شده و به مداوای سرپایی مشغول شدند. 

 

1326752


دونده‌ی اول تیم دوی چهار در صد متر امدادی آلمان، کوین کرانتس درباره‌ی این حادثه گفت:" وقتی برگشتم و به سمت آنها نگاه کردم دیدم هر دو روی زمین افتاده‌اند. وقتی بالای سرشان رفتم توانستم کمی با آنها صحبت کنم. امیدوارم هر چه سریعتر بتوانند دوباره در میادین حاضر شوند".


پزشکان آلمانی بعد از مدتی با کشیدن پارچه‌ای برزنتی به دور دوندگان مصدوم خود از دیده شدن شرایط آنها خودداری کردند. بعد از مدتی رویس برخاسته و توانست میدان را ترک کند. او در حال بیرون رفتن از زمین با کیسه‌ی یخ در حال کمپرس کردن شانه‌ی راست خود بود.

 

1326751

دیدگاه‌ها