کد خبر : 1545358 | 22 مرداد 1397 ساعت 14:33 | 20.5K بازدید | 7 دیدگاه

کمپین نه به خشونت استادیوم‌ها در ورزش سه

سایت ورزش سه، پس از اتفاقات ناگوار اخیر در ورزشگاه های ایران، کمپینی برای پایان دادن به حوادث و خاموش کردن آتش خشونت در استادیوم ها راه اندازی کرده است.

کمپین نه به خشونت استادیوم‌ها در ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، تنها سه هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال گذشته و هنوز تیم ها از نظر فنی به شرایط ایده آل و پیک آمادگی خود نرسیده اند، ولی اوضاع در سکوهای استادیوم ها التهاب عجیبی دارد.

 

در بازی های چند هفته اخیر لیگ برتر، آنچه به شکلی نسبتا وسیع روی سکوها دیده شده خشونت و جنگ بوده است؛ جنگی که البته به لفظ و شعار محدود نشده و تماشاگران تا جایی که در توانشان بوده از خجالت همتایان خود در تیم رقیب درآمده اند و حتی پیام های خشونت بار را با ابزاری مثل سنگ و آجر به زمین چمن هم رسانده اند.

 

این التهاب سکوها باعث نگرانی فزاینده ای شده که در صورت تداوم می تواند آینده ای ترسناک را برای فوتبال ما و جدال تیم های شهرهای مختلف با یکدیگر تصویر کند. در همین راستا ورزش سه به عنوان رسانه ای که برقراری اخلاق در ورزش و فوتبال ایران را یک مسئولیت خطیر و هدف مهم برای کار خود می داند، از امروز کمپینی را شروع می کند با این دیدگاه که آتش خشونت در ورزشگاه ها خاموش شود و این حجم از توهین های لفظی و اقدام های پرخاشگرانه که کوچکترین سودی برای ورزش و افراد شاغل در آن ندارند، به حداقل برسد.

 

در ابتدای راه اندازی این کمپین، بازیکنان و مربیان مختلفی با ورزش سه همراه شده و از ایجاد و گسترش آن حمایت کرده اند. ما از مخاطبان محترم سایت هم تقاضا داریم تا به هر طریق ممکن در توسعه این مسئله یاری رسان باشند و با یک حرکت جمعی و فراگیر به سمت ریشه کن شدن این اتفاق تلخ در ورزشگاه های ایران قدم برداریم.

 

شما هم همراه این جریان عمومی باشید. ما دست خود را به سمت رسانه ها، برنامه های تلویزیونی، چهره های پرنفوذ و البته هواداران راستین فوتبال دراز کرده ایم. همه آنهایی که وضعیت مشوش و فحاشانه ی فضای فوتبال، آنها را می آزارد.

دیدگاه‌ها