کد خبر : 1545442 | 22 مرداد 1397 ساعت 20:57 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تغییر ترکیب در مسابقات جهانی ضعیف است

کولاکوویچ: در جاکارتا فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از آنجایی که فاصله بازی های آسیایی و مسابقات جهانی بسیار کم است، احتمال تغییر در ترکیب تیم بسیار پایین است.

کولاکوویچ: در جاکارتا فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال درباره اینکه چرا تیم اصلی برخلاف اعلام اولیه به بازی های آسیایی اعزام می شود، اظهار داشت: در این باره بارها صحبت کرده ام و توضیح دادم. به نظرم تکرار کردن حرف های گذشته فقط وقت ما را می گیرد. ترجیح می دهم که دیگر در این رابطه حرفی نزنم.


وی هچنین درباره شرایط تیم ملی در آستانه اعزام به بازی های آسیایی عنوان کرد: ما خیلی خوب تمرین کردیم و بدن بازیکنان بسیار آماده است. البته امروز فکر می کنم کمی بازیکنان خسته بودند. با این حال سعی می کنیم به بازیکنان کمی استراحت دهیم و با بهترین شرایط وارد مسابقات شویم. این رقابت ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چون هم می خواهیم به قهرمانی در آسیا برسیم و هم باید خودمان را برای رقابت های جهانی آماده کنیم.


سرمربی تیم ملی والیبال درباره مصدومیت موسوی و قائمی و غیبتشان در تمرین امروز تصریح کرد: فرهاد قائمی مصدومیت جزیی در زانوی خود دارد که البته مشکلی برای همراهی تیم نخواهد داشت. او تحت نظر فیزیوتراپ است. موسوی هم امروز خوب تمرین می کرد و آماده بود؛ اما کمی مصدومیت پیدا کرد که ترجیح دادیم استراحت کند. او به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

 

1298320

 


کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که ایران می تواند قهرمانی دوره قبلی خود را در بازی های آسیایی تکرار کند، گفت: ما به جاکارتا می رویم که قهرمان شویم. فقط به قهرمانی فکر می کنیم؛ اگرچه حریفان قدرتمندی هم داریم.


وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه" مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد برای مسابقات جهانی تغییری در ترکیب تیم ملی به وجود بیاید، بیان داشت: از آنجایی که فاصله بازی های آسیایی و مسابقات جهانی بسیار کم است، احتمال تغییر در ترکیب تیم بسیار پایین است؛ مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد. به هر حال در این مدت این بازیکنان با تیم تمرین کردند و آماده هستند.

 

دیدگاه‌ها