کد خبر : 1545456 | 22 مرداد 1397 ساعت 21:50 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت مودریچ: لوکا دوست دارد به سری آ برود

ایجنت لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید تایید کرد که موکلش علاقه بسیاری به حضور در ایتالیا و بازی کردن برای اینترمیلان دارد ولی رئال او را نخواهد فروخت.

ایجنت مودریچ: لوکا دوست دارد به سری آ برود

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات در ایتالیا، روز جمعه به پایان خواهد رسید و اینتر زمان چندانی برای نهایی کردن این انتقال نخواهد داشت. بدین ترتیب احتمالا مودریچ سال بعد راهی ایتالیا خواهد شد یا در پایان فصل 2020، به عنوان بازیکن آزاد برنابئو را ترک خواهد کرد. مارکو نالتیلیچ، ایجنت لوکا در این رابطه گفت:" به هر علتی، مودریچ می‌خواهد در سری آ با اینتر بدرخشد. باید ببینیم چه خواهد شد. به نظرم دیر یا زود لوکا در ایتالیا بازی خواهد کرد. مثل خیلی کروات ها در سن و سال او، او هم با تماشای فوتبال ایتالیا بزرگ شده است.

 

 

1326879

 

 

اینکه اینتر برای جذب او تلاش کرد و مودریچ در این رابطه تصمیم گیری کرد نشان می‌دهد که رونالدو چه تاثیری روی فوتبال ایتالیا داشته است."

 

رونالدو روز گذشته در دیدار مقابل یوونتوس ب، اولین بازی اش برای یووه را انجام داد و موفق شد در این دیدار نیز گلزنی کند. با توجه به جدایی کواچیچ به مقصد چلسی، بسیار بعید است که رئال اجازه جدایی مودریچ را نیز در ادامه نقل و انتقالات صادر کند.

 

دیدگاه‌ها