کد خبر : 1545494 | 23 مرداد 1397 ساعت 08:51 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقل و انتقال مهم در لیگ ستارگان؛

ساموئل اتوئو به القطر پیوست

ستاره کامرونی پیشین بارسلونا و اینتر با باشگاه القطر به توافق نهایی رسید.

ساموئل اتوئو به القطر پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین بارسلونا اسپانیا که پنج فصل موفق در این تیم داشت، بعد از آن در اینتر ایتالیا عملکرد خوبی ارائه داد و همچنین سابقه بازی در تیم‌های مایورکا اسپانیا، چلسی، اورتون، سمپدوریا، آنتالیا اسپور و کانیا اسپور ترکیه را دارد با باشگاه القطر قطر به توافق نهایی رسید.

 

اتوئو در دور رفت فصل گذشته ۱۵ بازی برای آنتالیا اسپور انجام داد و در دور برگشت هم ۱۳ بار برای کانیا اسپور به میدان رفت که در هر دو تیم آمار مشترک ۶ گل زده را از خود بر جای گذاشت ولی پیش از شروع فصل ۱۹-۲۰۱۸ سوپر لیگ ترکیه تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود.

 

ستاره سابق بارسلونا و اینتر که حالا ۳۷ ساله است و فصول آخر دوران فوتبال خود را سپری می‌کند، در حالی که شایعه حضورش در فوتبال ایران و باشگاه تراکتروسازی مطرح شده بود، تصمیم گرفت به لیگ ستارگان قطر برود و مثل ژاوی، گابی، وسلی اسنایدر، نایجل دی یانگ و دیگر چهره‌های سرشناس فوتبال دنیا کارش را در فوتبال این کشور ادامه دهد.

 

سامی اتوئو شب گذشته در سکوت خبری به دوحه قطر سفر کرد و بلافاصله در تست‌های پزشکی باشگاه القطر حضور یافت که با موفقیت آن را پشت سر گذاشت تا آماده عقد قرارداد نهایی با این تیم شود.

 

طبق اعلام باشگاه القطر، نشست خبری و مراسم معارفه ساموئل اتوئو ساعت ۲۰ سه‌شنبه شب در محل این باشگاه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها