کد خبر : 1545499 | 23 مرداد 1397 ساعت 08:57 | 30.2K بازدید | 1 دیدگاه

رنگ پیراهن ایران و عربستان مشخص نشد!

قوانین عجیب در مسابقات فوتبال بازى‌هاى آسیایى

جلسه هماهنگی مدیران تیم های امید ایران و عربستان در سالن جلسات یکی از اتاق های هتل کلکشن برگزار شد.

قوانین عجیب در مسابقات فوتبال بازى‌هاى آسیایى

به گزارش "ورزش سه"، از ایران حمید استیلی مدیر تیم امید و رضا چلنگر به عنوان مترجم در جلسه حاضر شدند و برنامه ریزی این دیدار انجام شد.


* از نکات جالب توجه این بود که رنگ پیراهن دو تیم مشخص نشد و قرار شد کمیته برگزارکننده مسابقات پس از مشورت با داوران رنگ پیراهن بازی دو تیم مشخص خواهد شد!
*در جلسه هماهنگی دیدار تیم های عربستان و ایران ابتدا حمید استیلی مدیر تیم امید ایران به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از ٢ ساعت در مسیر معطل شده اند
* از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات این است که تیم ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند بنابراین امروز نیز تیم ملی در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نمی کنند و دوباره به کمپ بیگ استار خواهند رفت.
*پیراهن اول ایران که پیشنهاد داده اند سفید رنگ است و لباس اول گلر نیز مشکی است. لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است.
*طبق اعلام مسئول مسابقات تمامی کسانی که ای دی مسابقات را دارند اعم از بازیکن ، مدیر و همراهان باید پس از پایان در میکسدزون در صورت روبرو شدن با سوالات خبرنگاران موظف هستند که به سوال ها پاسخ بدهند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.
*درج هر گونه شعار مذهبی رو پیراهن با جریمه همراه خواهد بود
*هر تیم روی نیمکت می تواند ٩ بازیکن و ٦ همراه داشته باشد.
* آخرین جلسه فنی و آنالیز عربستان با حضور کرانچار و تمامی دستیارانش و حضور همه بازیکنان در هتل کلکشن به مدت ٤٥ دقیقه برگزار شد.
* با اعلام مسئول برگزار کننده مسابقات دیدار تیم های ایران و عربستان نشست خبری پیش از مسابقه ندارد.
مسئول برگزارکننده مسابقات وی در پاسخ به خبرنگار ایرانی که علت عدم برگزاری نشست خبری برای این مسابقه حساس را پرسید وی پاسخ داد؛ قوانین بازی های آسیایی با ای اف سی و فیفا فرق می کند و ما برنامه ای هم برای برگزاری نشست نداشته ایم.
* بعد از صعود مرحله گروهی تیم ها می توانند ٤ تعویض در هر مسابقه داشته باشند.

 

1326928

 

1326927

 

1326926

 

1326925

 

1326924

دیدگاه‌ها