کد خبر : 1545518 | 23 مرداد 1397 ساعت 10:22 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای aspor ترکیه

پورعلی گنجی با قراردادی سه ساله به ترابزون پیوست

سایت معتبر و پربیننده ترکیه با اعلام این که ترانسفر سومین ستاره ایران به باشگاه ترابزون نهایی شد از امضای قرارداد سه ساله با این بازیکن خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، طی یک هفته گذشته انتقال مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه ترابزون اسپور به عنوان سومین ستاره ایران در جام جهانی به سوژه ای جنجالی تبدیل شده بود. این بازیکن 26 ساله بعد از عدم تمدید قرارداد با السد سخت در تلاش بود که راهی باشگاهی اروپایی شود که گمانه زنی هایی نیز در راه انتقال او به انگلیس و هلند نیز به گوش رسید اما سماجت باشگاه ترکیه ای برای امضای قرارداد با او باعث شد تا مرتضی راهی استانبول شود.


دو روز بعد از ثبت اولین شکست ترابزون مقابل باشاک شهیر در حضور مرتضی پورعلی گنجی سایت aspor ساعاتی قبل از توافق نهایی این بازیکن و سران باشگاه ترک خبر داد و نوشت:« مدافع تیم ملی ایران با امضای قراردادی سه ساله رسما به جمع شاگردان کارامان در جمع "بوردو-ماوی ها"پیوست تا سومین بازیکن ایرانی ترابزون لقب بگیرد».


این درحالی است که سایت معتبر و پرمخاطب ترکیه ای در بخش خبری شبکه تلویزیونی خود نیز بارها از نهایی شدن قرارداد پورعلی گنجی و مهاجم نیجریه ای با ترابزون خبر داد تا به این ترتیب همه در انتظار اعلام رسمی این انتقال ها از سوی باشگاه و مراسم معارفه آنها در کنار سواحل کارادنیز باشند.

 

1326945

دیدگاه‌ها