کد خبر : 1545523 | 23 مرداد 1397 ساعت 10:36 | 44.5K بازدید | 1 دیدگاه

از پول هنوز هیچ خبری نیست

بحران خاموش در اردوی پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس علیرغم وعده‌های مدیران این تیم تاکنون موفق به دریافت پیش قرارداد فصل خود نشده‌اند.

بحران خاموش در اردوی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در اردوی کرواسی بود که بازیکنان با انتشار پستی مشترک نسبت به بدقولی مدیران باشگاه در پرداختی‌ها اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. هر چند این پست‌ها تنها دقایقی روی پیج بازیکنان قرار داشت و با درخواست مشاور و مدیر باشگاه و دوری از حواشی برداشته شد. آنها اکنون در آستانه چهارمین هفته از لیگ برتر همچنان موفق به دریافت پیش قرارداد فصل خود نشده‌اند و اعتراضات خاموش آنها و انتقاداتی که نسبت به این مساله به کاپیتان تیم رسانده‌اند تا به گوش مدیران باشگاه برسد، این تیم را در شرایط ویژه‌ای قرار داده است.


مدیران باشگاه هفته گذشته و پیش از جدال مقابل استقلال خوزستان به بازیکنان وعده داده بودند که روز یکشنبه با دریافت مبلغ مورد نظر از سوی اسپانسر کارهای مربوط به پرداخت پیش قرارداد فصل آنها انجام خواهد شد. اکنون اما بعد از گذشت 48 ساعت از وعده آخر، هنوز این مساله نهایی نشده است. مدیران باشگاه که شرایط سختی را با توجه به اولتیماتوم AFC در خصوص بدهی‌های پنهان و احتمال حذف از لیگ قهرمانان پشت سر گذاشته‌اند، بیشتر توجه خود را معطوف به انجام این ماموریت کرده بودند. اما مساله مهم اینجاست که سازمان لیگ برتر در اجرای تعهدات خود در قبال پرداخت سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی کاملا ناتوان بوده و هنوز پرداختی نداشته است. از سوی دیگر اسپانسر باشگاه نیز در پرداخت آخرین منبع مدنظر باشگاه تعلل داشته تا حمیدرضا گرشاسبی در برابر بازیکنان و درخواست پرداخت مطالبات آنها همچنان ناکام بماند.


موضوعی که در جلسه روز گذشته بازیکنان با یکدیگر در حاشیه ناهار برانکو بار دیگر مورد بحث قرار گرفت و بازیکنان از کاپیتان تیم خواستند تا در این مورد پیگیر باشد. اکنون سرخپوشان انتظار خود بابت پرداخت این مطالبات پیش از جدال هفته چهارم و در آستانه آماده باش برای دیدار حساس مقابل الدحیل قطر را اعلام کرده‌اند و باید دید در این شرایط سخت اقتصادی باشگاه قادر خواهد بود انتظارات را برآورده کند یا خیر.


مدیران باشگاه پرسپولیس که از نقل و انتقالات یک سال اخیر محروم بوده‌اند، طی مدت اخیر به شدت تحت فشار قرار داشتند که مورد حمایت ویژه قرار دارند اما این در حالی است که با وجود جدایی 5 ستاره اصلی تیم طی این مدت (مهدی طارمی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری) آنها جز تلاش برای پرداخت بدهی‌های انباشته شده گذشته، نتوانستند اقدام دیگری صورت دهند.

دیدگاه‌ها