کد خبر : 1545561 | 23 مرداد 1397 ساعت 13:09 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت لوکاکو به ترکیب یونایتد مقابل برایتون

ژوزه مورینیو برای دیدار هفته‌ی آینده تیمش با برایتون بی‌صبرانه منتظر بازگشت روملو لوکاکو به ترکیب یونایتد است.

بازگشت لوکاکو به ترکیب یونایتد مقابل برایتون

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی آنطور که انتظار می‌رفت فعال نبوده و ژوزه مورینیو ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرده است. هیچ یک از مهاجمینی که مورینیو برای فصل جدید هدف گرفته بود توسط باشگاه جذب نشده و به اولدترافورد نیامدند. ولی دست‌کم مورینیو روز یکشنبه‌ی آینده که با تیمش به استادیوم امکس باشگاه برایتون خواهد رفت می‌تواند به بازگشت یکی از مهاجمان اصلی خود دلخوش باشد.


لوکاکو یکی از ستاره‌های یونایتد بود که تعطیلات بعد از جام جهانی خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رساند تا به اردوی یونایتد بازگشته و در تمرینات پیش‌فصل این تیم شرکت کند. لوکاکو جمعه‌ی گذشته در اولین بازی لیگ برتر یونایتد در مقابل لستر که با پیروزی قرمزهای منچستر به پایان رسید از ابتدا به میدان نرفت ولی در نیمه‌ی دوم از روی نیمکت بلند شد تا 23 دقیقه‌ی پایانی بازی را در میدان باشد. او که حالا یک هفته دیگر با یونایتد تمرین کرده به احتمال زیاد روز یکشنبه در مقابل برایتون از آغاز به میدان فرستاده خواهد شد.


رشفورد، دیگر مهاجم یونایتد هم بعد از آنکه به همراه تیم ملی انگلیس به نیمه‌نهایی جام جهانی روسیه رسید، تعطیلات خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رساند تا به تمرینات یونایتد بازگردد. رشفورد در فصل جدید لیگ برتر پیراهن مشهور شماره‌ی 10 یونایتد را به تن خواهد کرد.


اما رشفورد در اولین بازی تیمش در لیگ برتر، درحالیکه از آغاز به میدان رفته بود نتوانست در مقابل لستر از فرصت‌های خود برای گلزنی استفاده کند. او تا پیش از آنکه با لوکاکو تعویض شود حتی نتوانسته بود یک شوت به سمت دروازه‌ی لستر شلیک کند. مارسیال هم که در دوره‌ی پیش‌فصل با مورینیو دچار اصطکاک شده بود، به نظر می‌رسد باید برای جا خوش کردن دوباره در دل آقای خاص، بیشتر تلاش کند.


با این حساب، لوکاکوی 25 ساله در فصل پیش رو رهبر خط حمله‌ی یونایتد خواهد بود.  


لوکاکو در مصاحبه با تیری آنری که از شبکه‌ی اسکای پخش شد خود را سرباز مورینیو خوانده بود و گفته بود احساس می‌کند وظیفه دارد برای موفقیت تیم تلاش کند و نه موفقیت فردی خودش.


این همان ذهنیتی است که مورینیو انتظار دارد همه‌ی بازیکنانش داشته باشند. لوکاکو فصل پیش در زمین چمن نشان داده بود که اعتقاد سرمربی شیاطین سرخ به او بی‌دلیل نیست.


مورینیو در 35 بازی یونایتد در لیگ برتر، لوکاکو را در 34 بازی به میدان فرستاده بود و مهاجم بلژیکی هم در این بازی‌ها 27 گل برای یونایتد به ثمر رساند تا بهترین فصل دوران فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها