کد خبر : 1545564 | 23 مرداد 1397 ساعت 13:14 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای محمدی مهر جزو بازی پنجشنبه آرزوی موفقیت می‌کنم

توضیح مهدی تارتار درباره حضور پرسپولیسی‌ها در جم

سرمربی پارس جنوبی جم اعلام کرد بابت حضور هواداران تیمش مقابل استقلال با پیراهن زرد بسیار خوشحال است.

توضیح مهدی تارتار درباره حضور پرسپولیسی‌ها در جم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم روز پنجشنبه در چهارمین مسابقه لیگ برتری خود مقابل استقلال قرار می گیرد. یکی از مسائلی که طی روزهای گذشته در این خصوص مطرح شده، حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در پارس جنوبی و بازی کردن آنها مقابل استقلال است.


مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در یک گفت و گوی ویدئویی در این خصوص گفت: همه ما در حال حاضر تیم پارس جنوبی جم هستیم. بحث پرسپولیسی و استقلالی همیشه وجود دارد و حواشی ایجاد می کند. به همین خاطر ما برنامه مان را روی این گذاشتیم که اگر می خواهیم از تیم های بزرگ بازیکن بگیریم از یک رنگ باشد تا باعث رفاقت بیشتر در تیم مان شود.


وی ادامه داد: ما دسته قرمز را انتخاب کردیم. خود من سالها در پرسپولیس حضور داشتم و به همین خاطر از بازیکنان سابق پرسپولیس در تیم مان استفاده کردیم تا رفاقت ها بیشتر شود. از سوی دیگر ما سعی کردیم بازیکنان باتجربه مان را در فصل جاری بیشتر کنیم. پارسال کار بزرگی انجام دادیم و تیم ها، دیگر به چشم یک تیم معمولی به ما نگاه نمی کردند.


سرمربی پارس جنوبی درباره تقابل فرشاد محمدی مهر مدافع کنونی استقلال با تیم سابقش تاکید کرد: فرشاد یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران است. من شناخت کاملی روی او دارم و پیشرفت خیلی خوبی داشته است. همین که در تیم بزرگی مثل استقلال او خسرو حیدری را نیمکت نشین کرده و وریا غفوری را به پست دیگری سوق داده، نشان می دهد چقدر توانمند است. برای فرشاد جز بازی روز پنجشنبه مقابل خودمان آرزوی موفقیت می کنم.


تارتار در پایان این گفت و گو درباره حضور هواداران پارس جنوبی مقابل استقلال در ورزشگاه تختی جم افزود: بسیار خوشحال شدم از این که شنیدم هواداران ما روز پنجشنبه با لباس های زرد به ورزشگاه می آیند. وقتی ما از در ورزشگاه وارد می شویم و می بینیم کل ورزشگاه زرد است، نیروی عجیبی می گیریم و می توانیم با این روحیه خوب بازی بهتری را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها