کد خبر : 1545569 | 23 مرداد 1397 ساعت 13:27 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

7 رقیب استقلال و پرسپولیس در تیم منتخب قطر

هفته دوم رقابت های لیگ ستارگان کشور قطر در حالی برگزار شد که همه چیز تحت الشعاع پیروزی پرگل السد مقابل تیم العربی قطر بود.

به گزارش" ورزش سه" رقابت های لیگ ستارگان کشور قطر در فصل 2018-2019 دومین هفته خود را پشت سرگذاشت. این در حالی است که دو تیم السد و الدحیل دو رقیب استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در حال حاضربا شش امتیاز از دوبازی صدرنشینان این رقابت ها هستند. دو تیم پرستاره قطر در هفته دوم با نتایج بسیار پرگل مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند. السد با نتیجه 10 بر یک تیم العربی را با هدایت لوکا بوناچیچ در هم کوبید و الدحیل نیز با نتیجه شش بر صفر الخور را برد. به همین دلیل در تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر ، 7 بازیکن از دو تیم السد و الدحیل حضور دارند و این در آستانه بازی حساس نماینده های ایران با این دوتیم می تواند یک هشدار باشد.


تیم منتخب هفته دوم قطر


در تیم منتخب هفته دوم لیگ قطر 4 بازیکن از تیم السد، 3 بازیکن از تیم الدحیل، دو بازیکن از الاهلی و از دوتیم الریان و ام صلال نیز هرکدام یک بازیکن در این تیم حضور دارند.


در تیم منتخب یزن نعیم( الاهلی) دروازه بان، هارون جمعه( الریان)، اد یل الرحیلی( ام صلال)، محمد موسی( الدحیل) و حامد اسماعیل( السد) در خط دفاع، دی یونگ(الاهلی)، بسام راوی(الدحیل)، ژاوی هرناندز( السد) در خط هافبک و ادمیلسون( الدحیل)، اکرم عفیف(السد) و  بغداد بونجاح( السد) در خط حمله این تیم حضور دارند. بغداد بونجاح با هفت گلی که زد برای استقلال حریف ایرانی اش خط و نشان کشید ضمن اینکه حضور ژاوی در تیم منتخب نشان می دهد ستاره اسپانیایی هنوز هم بازیکن مهمی است. الدحیل نیز با شش گل نشان داد که حریف خیلی سختی برای پرسپولیس خواهد بود.

 

1327006

دیدگاه‌ها