کد خبر : 1545604 | 23 مرداد 1397 ساعت 15:07 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

داور جام جهانی روسیه در رشت

اولین قضاوت فغانی در لیگ هجدهم

علیرضا فغانی پس از غیبت در سه هفته نخست لیگ هجدهم، بار دیگر به میادین داخلی فوتبال ایران بازخواهد گشت.

اولین قضاوت فغانی در لیگ هجدهم

به گزارش "ورزش سه"، حالا می توان علیرضا فغانی را بزرگترین و موفق ترین داور وسط تاریخ ایران قلمداد کرد. کسی که سابقه داوری در جام جهانی، المپیک، جام ملت های آسیا و... را دارد و جزو افتخارات فوتبال ایران به حساب می آید.

 

او در جام جهانی 2018 عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نمره رضایت بخش را از کارشناسان و مسئولان برگزاری مسابقات بگیرد. ثمره این رضایت را هم می توان در عطای قضاوت بازی های مهمی چون آرژانتین - فرانسه، آلمان - مکزیک و... دید.

 

اما برخلاف مسابقات بین المللی، فغانی در ایران همواره زیر تیغ تیز انتقاد هواداران بوده است. پیش تر تراکتوری ها، استقلالی ها، پرسپولیسی ها و... از او انتقادهایی شدید داشته اند. البته شاید این موضوع تا حدی طبیعی باشد چرا که به طور مثال جونیت چاکر ترک تبار هم چنین وضعیتی را در ترکیه تجربه می کند.

 

حال فغانی پس از سه هفته غیبت در هفته های نخست لیگ، بار دیگر به میادین بازخواهد گشت. در هفته اول و دوم او به دلیل خستگی کنار گذاشته شد و در هفته سوم هم به خاطر حضور در دوره کلاس های AFC غیبت کرد. او با دیدار سپیدرود - پدیده کارش در لیگ هجدهم را آغاز می کند و امیدوار است برخلاف فصل گذشته عنوان بهترین داور فصل را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها