کد خبر : 1545625 | 23 مرداد 1397 ساعت 15:24 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیه - آذربایجان؛ در انتظار 2 تیم در لیگ قهرمانان

نمایندگان کشورهای ترکیه و آذربایجان امروز به مصاف رقیبان خود می روند و امیدوارند با پیروزی دراین دیدار، به مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان صعود کنند.

ترکیه - آذربایجان؛ در انتظار 2 تیم در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ترکیه یعنی فنرباغچه و قهرمان لیگ آذربایجان یعنی اف سی قره باغ امروز بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان را در خانه و مقابل بنفیکا و باته بوریسف برگزار خواهند کرد. هر دو تیم که کشورهایشان نزدیکی های نژاد و زبانی به هم دارند، در بازی رفت مغلوب شدند و حال امیدوارند به سبب حضور هوادارانشان از این مرحله به سلامت عبور کنند.

 

قره باغ با سرمربی 46 ساله و بومی اش یعنی قربان قربانوف پای به میادین می گذارد. این مربی هم اکنون به طور همزمان سرمربی تیم ملی آذربایجان و بزرگترین تیم این کشور می باشد.

 

آن طرف فنرباغچه اوضاع بسیار بهتری نسبت به قره باغ دارد و جزو تیم های شناخته شده فوتبال اروپا محسوب می شود. آن ها امشب با ستاره هایی چون سولدادو، مهمت توپال و... به مصاف بنفیکا می روند اما کار سختی برای جبران نتیجه دارند.

 

در صورت صعود از این مرحله هنوز یک پلی آف دیگر باقی خواهد بود. قره باغ در صورت شکست به مرحل پلی آف لیگ اروپا می رود اما فنرباغچه مستقیم راهی مرحله گروهی این مسابقات خواهد شد. نکته جالب از هواداران این دو تیم، این است که به چشم یک رقیب به هم نگاه می کنند و البته اکثریت هواداران آذربایجانی و ترکیه ای خود را کاملا جدا از تیم مقابل می دانند.

دیدگاه‌ها