کد خبر : 1545648 | 23 مرداد 1397 ساعت 16:14 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

نزدیکی جدول، امتیاز ویژه برای قعرنشین‌ها

تراکتور و سپیدرود می توانند با یک پیروزی در هفته چهارم، به جمع تیم های میانه جدولی اضافه شوند.

نزدیکی جدول، امتیاز ویژه برای قعرنشین‌ها

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هجدهم به ایستگاه چهارم رسیده است. تیم هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... در بالای جدول هستند اما جایگاه برخی تیم ها نظیر تراکتور عجیب به نظر می رسد. تی تی ها با 2 تساوی و یک شکست در رده پانزدهم حضور دارند و همین قعرنشینی سبب انتقاد و ناراحتی هواداران این تیم شده است اما آن ها با چند پیروزی می توانند به بالای جدول برسند.

 

تی تی ها روز جمعه در یادگار به مصاف سایپا خواهند رفت و می توانند با کسب 3 امتیاز این بازی پیشرفتی چشمگیر در جدول داشته باشند. آن ها با پیروزی 5 امتیازی می شوند و حداقل از همین تیم سایپا بالاتر می روند.

 

اوضاع برای سپیدرود، نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت، نساجی و... هم به همین شکل است و این تیم ها نیز فرصت خوبی برای جدایی از منطقه خطر در همین ابتدای فصل دارند.

 

البته روی دیگر این سکه عدم امنیت تیم هایی چون پرسپولیس، پدیده، سپاهان و استقلال در جایگاه های بالایی جدول است چرا که با 2 لغرش سقوطی آزاد را تجربه خواهند کرد.

 

تا زمان شکل گیری جدول و ثبات در جایگاه ها هر رده احتمالا تیم های مختلفی را به خود خواهد دید اما در پایان فصل است که تیم ها به ارزش امتیازات هفته نخست پی خواهند برد.

دیدگاه‌ها