کد خبر : 1545663 | 23 مرداد 1397 ساعت 17:03 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سپاهان به صحنه‌هایی که دیده نشد

باشگاه سپاهان همچنان به عملکرد علی صفایی داور دیدار این تیم برابر پیکان معترض است.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان  در خانه پذیرای پیکان بود و در پایان در دیداری که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، تصمیمات داور مسابقه که علی صفایی بود با اعتراض کادر فنی و روابط عمومی باشگاه سپاهان همراه شد؛ چرا که آنها معتقد بودند که این داور برای قضاوت مسابقه آنها تجربه کافی را نداشته است.


شب گذشته نیز برنامه نود پخش شد و برخی از اعتراض های سپاهانی ها نظیر اخراج بازیکن پیکان مورد تایید فنایی کارشناس برنامه قرار گرفت؛ هر چند که طبق نظر این چهره مهدی کیانی هم باید از زمین مسابقه اخراج می شد؛ با این حال سپاهانی ها معتقدند که برنامه نود تنها به بخشی از صحنه های داوری پرداخته و برخی دیگر را از قلم انداخته که در زیر به سه صحنه مورد نظر آنها اشاره می کنیم.


•  دقیقه 48: امیرحسین کریمی با کف پا روی پای سعید آقایی می آید که داور در این صحنه تنها به اعلام خطا اکتفا می کند.

 

1327158


•  دقیقه 58: فراز امامعلی روی پای ایران‌پوریان از پشت تکل می زند که داور در این صحنه هم تنها به اعلام خطا اکتفا می کند.

 

1327157


•  در نهایت در یکی از صحنه هایی که مورد اعتراض سپاهان است، استنلی کی روش در شرایطی به ساسان انصاری پاس می دهد که این بازیکن در موقعیت آفساید قرار ندارد ولی کمک داور اعلام آفساید می کند.

 

1327156

 

روابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد این سه صحنه نوشته است:« صحنه هایی که از کارشناسی داوری برنامه نود جا ماند ، اگر دقیق تر نگاه می کردند این صحنه های تاثیرگذار در جریان دیدار بود.


قضاوت با شما...  

 

گفتنی است علیرغم قضاوت علی صفایی در دیدار دو تیم سپاهان و پیکان، کمیته داوران تصمیم گرفته تا از این چهره برای قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان استفاده کند و باید ببینیم این چهره چه عملکردی از خود در این مسابقه به جا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها