کد خبر : 1545689 | 23 مرداد 1397 ساعت 18:49 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره شگفتی ساز می شویم؛

لطفی: استقلالی که ما بردیم پرمهره‌تر بود

مدافع میانی تیم پارس جنوبی جم می گوید که تمام بازیکنان این تیم با تمرکز بالا آماده دیدار برابر استقلال تهران هستند.

لطفی: استقلالی که ما بردیم پرمهره‌تر بود

مجتبی لطفی مدافع تیم پارس جنوبی جم  در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص بازی فصل گذشته این تیم برابر استقلال تهران که با پیروزی جمی ها به پایان رسید و مقایسه تیم منصوریان با تیم شفر عنوان کرد:  استقلال تیم بزرگی است و طبیعتا تیم های بزرگ بازیکنان با کیفیتی دارند. تیم استقلال هم با توجه به بردی که هفته پیش برابر تراکتورسازی به دست آورد، برد خوب و روحیه بخشی به دست آورد ولی خب در بازی رفت سال گذشته فکر می کنم استقلال تیم پرمهره تری بود و بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان، سرور جپاروف و روزبه چشمی را داشت؛ ما توانستیم سال گذشته آن تیم پر مهره را در شهر جم شکست دهیم؛ امیدوارم امسال هم مانند سال گذشته از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و امتیازات این بازی را بگیریم.

 

مدافع میانی پارس جنوبی جم در مورد شرایط پارس جنوبی جم پیش از این دیدار توضیح داد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در بازی قائمشهر هم یک امتیاز گرفتیم؛ شرایط خوبی داریم و بچه ها با روحیه کار خود را ادامه می دهند و مطمئنا برای این بازی آماده هستیم و فکر می کنیم پارس جنوبی نشان داده که مقابل تیم های بزرگ دست و پا بسته نیست و امیدوارم بازی خوبی را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

 


مجتبی لطفی در مورد کار سختی که مدافعین پارس جنوبی برابر مهاجمان استقلال خواهند داشت نیز اظهار داشت: قطعا بازی سختی است. با توجه به اینکه با استقلال بازی داریم و این تیم همیشه بازیکنان بزرگی داشته است. ولی خب ما هم به اندازه کافی برای این بازی تمرکز کردیم و تمام تیم با آمادگی کامل وارد بازی می شوند و امیدواریم از این بازی با دست پر خارج شویم.

 

مدافع پارس جنوبی جم در پایان در مورد این سوال که با شکست استقلال آنها بار دیگر می توانند مانند سال گذشته لقب شگفتی سازها را یدک بکشند، بیان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته ما در اولین حضور در لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفتیم، انتظارات از ما بالا است و فکر می کنم به امید خدا با برد در این بازی می توانیم لقب شگفتی ساز را به خودمان اختصاص دهیم. شما می بینید که تیم ما چیزی کمتر از پارسال ندارد؛ بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوب سال گذشته را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها