کد خبر : 1545690 | 23 مرداد 1397 ساعت 18:50 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: جدایی رونالدو؟ به لوپتگی مربوط است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر رئال مادرید حاضر شده و به سوالات پاسخ داد.

سیمئونه: جدایی رونالدو؟ به لوپتگی مربوط است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب اتلتیکومادرید در سوپرکاپ اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و سیمئونه به دنبال شکستن طلسم فینال های اروپایی در سالهای اخیر برابر رقیب همشهری خواهد بود.

 

سیمئونه گفت: "با مرور بازی های آخر خود برابر رئال مادرید متوجه می شویم آنها با بازیکنان بیشتری در همه جای زمین حضور می یافتند. همانند روزهای حضور لوپتگی در تیم ملی، آنها بالاتر پرس خواهند کرد و هنگام از دست دادن توپ در زمین حریف فشار بیشتری وارد خواهند کرد.

 

1327179

 

فوتبال ورزش شگفت انگیزی است و ما جنبه های مختلفی را در قهرمانی فرانسه در جام جهانی مشاهده کردیم. شاید از نظر سبک بازی و شخصیت فرانسه مانند اتلتیکو بازی می کرد اما هیچکس به موفقیت آنها اعتماد نداشت. ورود بازیکنان بزرگ و باکیفیت، بهبود شرایط فردی را در یک تیم تضمین می کند اما تا زمانی که همه بازیکنان در قالب تیمی قرار نگیرند، پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 

با ورود بازیکنان جدبد ساختار تیمی بهبود می یابد و اگر ما شرایط تیمی را بهتر کنیم ورود بازیکنان جدید می تواند به ما کمک کند. هدف ما مشخص است و می خواهیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم. هنگامی که بازیکنان جدید وارد ترکیب تیم می شوند انتظارات نیز بالا می رود اما ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

 

پیش فصل برای ما پیچیده بود و بازیکنانی مانند گریزمان، لمار و لوکاس قهرمانی در جام جهانی را تجربه کردند. برای بهبود شرایط خط دفاعی در مادرید و خط میانی در سنگاپور تمرین کردیم.

 

جدایی رونالدو؟ این موضوع به سرمربی رئال مادرید مربوط است و باید دید جدایی رونالدو چه نکات منفی و مثبتی برای او به همراه داشته است.

دیدگاه‌ها