کد خبر : 1545798 | 24 مرداد 1397 ساعت 11:52 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمام جذابیت های تراکتورسازی - سایپا

روز جمعه تیم های تراکتورسازی و سایپا جدال بسیار جذابی را برگزار خواهند کرد.

تمام جذابیت های تراکتورسازی - سایپا

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان روز گذشته هم یک مهاجم خریدند تا تیمشان پرستاره تر از هر زمان دیگری باشد. البته آن ها بدون لی اروین اسکاتلندی هم مهاجمان زیادی داشتند اما بدون شک با این بازیکن، شرایط بهتری را در طول فصل تجربه خواهند کرد. آن ها پس از شکست برابر استقلال این هفته مقابل سایپا بازی می کنند و ملزم به پیروزی هستند.

 

* تماشاگران

 

جمعه تراکتوری ها برای اولین بار در حضور هوادارانشان به میدان می روند و پیش بینی می شود علی رغم نتایج ضعیف در سه هفته ابتدایی، تماشاگران زیادی از این مسابقه دیدن کنند. چرا که مالکیت تیمشان به بخش خصوصی واگذار شده و آن ها علاقه بسیار زیادی به زنوزی دارند. همچنین حضور ستاره های متعدد برای تبریزی ها جذابیت بالایی دارد و در این شهر، همه می خواهند نمایش دژاگه، شجاعی و... را از نزدیک ببینند.

 

* دوئل ستاره ها

 

هر دو تیم بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود می بینند. تراکتور با استوکس، شجاعی، دژاگه، هری فورستر، یوگیا سوکیتا و... به مصاف سایپا می روند و از آن طرف نارنجی پوشان مهره های سرشناسی چون ترابی، زهیوی و خیلی های دیگر را در ترکیب دارند. هفته گذشته هم تراکتور در میدان پرستاره بازی کرد و این هفته هم باید چنین چیزی را تجربه کند.

 

* دایی - تبریز

 

حضور علی دایی در تبریز همواره جذاب و پر از اتفاق بوده است؛ چه زمانی که دایی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و چه دوران نفت، صبا و حالا سایپا! در تبریز عده ای از این که دایی پرسپولیسی است ناراحت هستند و چند دلیل دیگر برای مخالفت با آقای گل فوتبال ایران دارند. همچنین اظهارات شهریار در نشست های خبری معمولا جنجال ساز بوده است. این بار تی تی ها بابت عدم فروش اخباری به تراکتور و فروش ترابی به پرسپولیس از علی دایی  دلگیر هستند.

 

* ترابی - تراکتور

 

به نظر می رسد داستان مهدی ترابی و تراکتورسازی همچنان ادامه خواهد داشت. تراکتوری ها معتقدند باتوجه به قرارداد او با این تیم، وی نمی توانست با پرسپولیس قرارداد ببندد اما ستاره جوان فوتبال ایران نظر دیگری دارد. حال حضورش در تبریز و تقابل با سرخ های داخل زمین و تی تی های روی سکو بسیار دیدنی خواهد بود.

 

* شرایط جدولی

 

تراکتور و سایپا در جدول شرایط فوق العاده ای ندارند. سایپایی ها علی رغم شروع خوب در ادامه با یک تساوی و یک شکست، سقوط آزاد تا رده هشتم را تجربه کردند و تراکتوری ها هم که در رده پانزدهم هستند. کسب 3 امتیاز برای هر دو تیم می تواند بسیار مهم باشد و شاگردان علی دایی و توشاک برای رسیدن به برد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها