کد خبر : 1545802 | 24 مرداد 1397 ساعت 11:18 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

السد و الدحیل آماده قهرمانی آسیا هستند

هشدار ستاره مصدوم قطری به سرخابی‌ها

اسماعیل محمد ستاره ملی پوش و مصدوم قطری ها با هشدار به سرخابی های ایران مدعی شد دو نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آماده قهرمانی در آسیا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته قبل در اولین بازی فصل جدید لیگ ستارگان اسماعیل محمد ستاره ملی پوش و شماره 7 الدحیل با تکلی وحشتناک از سوی مدافع حریف با شکستگی استخوان ساق پا روبرو شد تا بالاجبار زیر تیغ جراحی برود. همین اتفاق دوری چهار تا پنج ماهه برای این بازیکن در پی داشت تا الدحیل در غیاب او و یکی دو ستاره دیگر با مشکلات زیادی برای رویارویی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان مواجه شود.


ستاره مصدوم الدحیل اما در اولین گفتگوی مفصل خود با رسانه های قطر امروز در مصاحبه با روزنامه الرایه برای سرخابی های پایتخت ایران به عنوان رقبای دو باشگاه قطری در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خط و نشان کشید و گفت:« شروع رویایی السد و الدحیل در دو هفته ابتدایی لیگ ستارگان ثابت می کند که آنها از قدرت و انگیزه لازم برای قهرمانی در آسیا برخوردار هستند به همین خاطر اطمینان دارم نمایش های جالبی از آنها برابر رقبای ایرانی خواهیم دید».


اسماعیل محمد در بخش دیگری از گفتگوی خود پیرامون عمدی بودن خطای مدافع رقیب که منجر به دوری چندماهه او از میادین شد، افزود:« نه هیچ عمدی در کار نبود و آن بازیکن برحسب وظیفه ای که داشت تکل زد تا توپ را مهار کند که با بدشانسی منجر به مصدومیت شدید و شکستگی پای من شد. الان هم واقعا نمی دانم دوری ام از میادین 4 تا 5 ماه طول خواهد کشید یا این که زودتر برمی گردم اما هر چه هست باید این روزها را نیز بگذرانم و آرامش خودم را حفظ کنم».

 

1327302

دیدگاه‌ها